FitnessBlogger program: PettyCicuk bemutatkozása


Petty vagyok. 26 éves és az egészségügyben dolgozom. :)

Mindig magunkról a legnehezebb írni, mert vagy alul becsüljük magunkat vagy túl értékeljük. Most írhatnám, hogy gyerekkorom óta sportolok, de ma már nem tartom azt a fajta táncot sportnak, amit űztem. Pedig 7 napból 6 napot a tánc foglalt el. Anyukám megkérdezhette volna, hogy ’Kislányom? Nem szeretnél valami normális sportot választani?’ De ő örült talán így is, hogy nem otthon nézem a Dragon Ball legújabb évadát. Amit mégis a tánctól kaptam az a mozgékonyságom és a hajlékonyságom.

Az, hogy mindig odafigyeljem a súlyomra sem ilyen formában igaz, hanem inkább úgy, hogy nekem mindig gondot okozott a súlyom. Nem is emlékszem olyan évekre az eddigi életemből, amikor ne űztem volna valamilyen ostoba diétát.

Aztán felnőttem és rájöttem, hogy a sportolás fantasztikus dolog és elkezdtem komolyabban foglalkozni a görkorcsolyázással. Aztán a görkorcsolya versenyeken megcsapott a futás szele és elkezdtem futni. Ma már felhúzom a futócipőm, ha esik, ha fúj, ha 35 fokot mutat a hőmérő, vagy ha épp megfagy a kilógó copfom vége a mínuszokban. Szerelem van köztem és a futás között. Tehát a cardio mozgással nincsen problémám és hiányom sem belőle.

De mindez kevés. Mert nem vagyok szép és formás, de még súlyfeleslegem is van. Aztán felfedeztem Mimi programját és egyből tudtam, hogy ez kell nekem. Valaki, aki összefogja minden izomcsoportom és megmozgat, helyesen, szabályosan. Hogy az edzőterembe, ha lemegyek, akkor ne csak kóvályogjak, hanem határozottan tudjak mozogni és elérjük együtt azt az állapotot, amikor élvezni tudok egy ilyen edzésformát is. :)

Az étkezésem szerencsére 90%-ban rendben van, így azzal nem lesz sok baja Miminek. Nagyjából a paleolit táplálkozást követem, mindennél jobban szeretem a salátákat és a gyümölcsöket, de biztosan lesznek nagyon szuper tanácsai e téren is számomra.

Induljon az 5 hét! ’Plank’-ra fel! :)