FitnessBlogger program: Kriszta - 7. hét

Ez a hetem tökéletes volt!

Mindenre oda tudtam figyelni. A mozgásomra és az étkezésemre is! Mimivel most már heti kétszer edzünk reggelenként. Azt vettem észre, hogy nekem sokkal jobb a reggeli edzés minden szempontból. Sokkal jobban bírom és jobban be tudom osztani az aznap az időmet is ha reggelente járok hozzá.

A héten végre 5-ször edzettem. Egyre jobban megy! Már nincs mindig izomlázam az edzések után. Élvezem és szeretek Mimivel edzeni! Segít mindenben és mindig kijavít, ha helytelenül végzem a gyakorlatokat. Hozzáteszem ez egyre ritkábban fordul elő.

Száműztem a mérleget a lakásból! Eddig szinte naponta mértem magam, mindig ideges lettem, hogy nem fogytam eleget. Nem akarok emiatt állandóan parázni, mert nincs értelme! Hisz látom és érzem, hogy formálódok. Mi sem bizonyítja jobban, hogy 2 számmal kisebb nadrágot vettem magamnak!

Ez nagyon jó érzés nekem és ösztönöz arra, hogy folytassam! Messze még a cél de haladok!