FitnessBlogger program: Eszter - 7. hét

Hihetetlen, hogy már a hetedik hét is a hátam mögött van. Egy nagyon jó hetet zártam, mind edzés, mind diéta tekintetében. Ezen a héten is négyszer edzettem, kétszer Mimivel és kétszer egyedül, ebből az egyik a szokásos futás volt.

Nagyon örültem, hogy a saját edzésen sikerült mind mennyiségben, mind minőségben teljesíteni azt, amit szerettem volna, érezhetően jól ment, még a nehezebb gyakorlatokkal is jól boldogultam. Kedden voltam futni. Úgy gondolom, fontos, hogy a szabadban fussak, ne teremben és ne gépen, így több kihívással szembesül az immunrendszer, természetesen fel kell öltözni rendesen. :)


Mimivel csináltunk egy új gyakorlatot, plank kéz és láb emelgetéssel. Először azt hittem viccel, hogy ezt meg lehet csinálni, többedik próbálkozásra sikerült nekem is. Volt húzodkodás gépen, meg jó kis izomlázam utána, mivel úgy gondoltam nem veszek be magnéziumot este, másnap pótoltam és el is múlt. Továbbra is nagy kedvenceim a crossfites felülés, a 2 kg labdával felülés. Először guggoltam tárcsával, ez is szimpatikus gyakorlat.

Az étkezésre igyekeztem továbbra is figyelni, szinte minden nap ettem eleget és a fehérjebvitel is többnyire megfelelő volt. A héten egy új receptet próbáltam ki: a darált húsos - tökmaglisztes - sajtos besamel mártást, ezzel töltöttem meg a lasagne lapokat, nagyon finom lett. A hétvégén pedig anyukám egészségesített poharas sütijének a vaníliás-gyümölcsjoghurtos verzióját készítettem el, hogy ne mindig kakaósat süssek. :) Ez is jól sikerült.