FitnessBlogger program: Vivi - 11. hét

Épp útban vagyok Budapest felé, miközben ezeket a sorokat írom.

Ezen a héten, bár nem akartam, de a pihenés volt a fő. Haza utaztam, mert orvosi vizsgálatokra kellett mennem. Röviden: családi betegség miatt kellett el mennem pár helyre: ultrahang, vérvétel stb. Négy nap délelőtti programja ez volt, és még nem is végeztem mindennel. Pénteken még SOS nyaki ultrahangra is elmentem, mivel panaszkodtam a háziorvosomnak, hogy néha duzzadtnak érzem a torkom, amit edzések során vettem észre főképp. Pajzsmirigyre gyanakodtam. Sajnos be is igazolódott... A jobb oldal nagyobb a megszokottnál. Úgyhogy e téren várnak még rám további vizsgálatok. Ennek ellenére a többi szuper, a vérvétel is.


A héten étrend ügyileg hintáztam. Volt amikor figyeltem mit és mennyit eszek. Volt mikor kicsit többet ettem. A vízfogyasztásom visszaesett jelentősen. Napi 1,5 litert ittam, ami ugye kevés és éreztem hogy valami nem tiszta, fáradtabbnak levertebbnek éreztem magam. Sajnos be kell látnom, hogy mikor hazatérek nemcsak ÉN vagyok, hanem Mi. És ez rádöbbentett arra mennyire önállósodtam, mennyire kialakítottam a saját életmódomat, életritmusomat. Budapest egy felgyorsult világ és beszippantott ez a világ. Mikor haza térek, vidékre (Tokaj) 180 fokos fordulatot vesz ez a ritmus. Lassulni kell. Nincs rohanás. Csend van, nyugalom. Itt nem tudok átugrani edzeni, itt nem tudok odamenni ahova éppen gondolom, teljesen más világ. Esküszöm nehéz átváltani...

Igazából ebből csak azt akartam kihozni, hogy néha túlzottan drasztikusan fogtam fel a dolgokat pl. kaja terén. Nem várhatom el, hogy igen is körülöttem mindenki csak egészséges dolgokat egyen, vegyen, úgy éljen mint én. És én se gondolhatok csak magamra mikor otthon vagyok. Úgyhogy akárhányszor haza jövök, eldöntöttem ezek lesznek a töltő napjaim... Képtelenség tökéletesen étkezni. Max. mennyiségre tudok koncentrálni.

Edzések jól mentek, 2x edzettem (felső és alsó) +1x futottam 40percet. De rájöttem nem az én világom ez az otthoni edzés.. Minden eltereli a figyelmem nem tudok úgy rákoncentrálni, mint egy teremben. Hiányoztak a súlyok, keret és minden. Nincs semmi bajom az otthoni edzéssel de sokkal kevésbé vagyok motivált. A hét eredménye eltűntek a halvány kockáim és kicsit "ellazultam"...:-) Érdekes látni, hogy reagál a testem a kihagyásokra, kicsit más étkezésre. Tanulópénz.


A jövőben kicsit jobban beleásom magam az étrend témába. Még többet kell olvasnom róla mint eddig, s elkezdek jobban figyelni a testem jeleire és kicsit kísérletezgetni fogok. Hisz így lesz még személyre szabottabb az étrendem a jövőben.  Az edzés már úgy érzem nagyon jól megy, ezt tovább folytatom és fejlesztem. Lassan a magam talpára kell állnom, mert egyedül csak én tudom kitaposni a végleges helyes utam.