FitnessBlogger program: Zsófi - 12. hét

Letelt a 12. hetem is a fitnessblogger programomban. Úgy döntöttem, hogy ezután a blogolás nélkül, de Mimivel folytatom tovább a közös edzéseimet.

Én voltam az a lány, aki szeptember előtt két kilónál nehezebb súlyzót nem fogtam a kezemben és mindenkire furán néztem, aki súlyzózik. De szeptember óta teljesen megváltozott a nézőpontom, imádom a guggolást rúddal, súlyzókkal. És múlt héten már 50 kilóval is sikerült guggolnom, el sem hittem, azt hittem még 40-nél tartunk.


Januártól célom, hogy hetente háromszor el tudjak járni edzeni, mert az utóbbi négy hétben ez nem nagyon sikerült. Illetve jobban oda fogok figyelni a kajálásra is, mert tudom, hogy a nélkül nincs változás, ezt legjobban a pocakomon érzem, hogy onnan alig ment le valami. És az edzések utáni fehérje ivást sem vittem túlzásba. Nah hát ezek a célok. :)

És nézzük hova is jutottam el szeptember elseje óta ez alatt a 12 hét alatt. Csináltam szeptemberben „előtte képeket” és tegnap is készítettem kettőt előlről és hátulról is. Most megosztom veletek is, mert úgy gondolom, hogy egy picit, de azért szembetűnő a változás.


Nagyon örülök, hogy a popsim feszesebb lett és amin nagyon meglepődtem, hogy a hátam és a derekam is szálkásodott.


És arra bizonyíték, hogy ezt nem csak én vettem észre pedig az, hogy a napokban a lakótársam és a párom is megjegyezte, hogy „te most fogyózol?" meg hogy, "kisebb lett a popsid". És ez Mimi nélkül nem sikerülhetett volna :)