FitnessBlogger program: Zsófi - 11. hét

Lassan letelik a 12 hét a fitness blogger programomból. Már 11 hete járok Mimihez, ami nagyon gyorsan elrepült nekem.

Ma jutott idő arra a héten először, hogy főzzek valami egészségeset. Zacskóban csirkemellet és répát, póréhagymát sütöttem össze. Nagyon finom lett és a legjobb, hogy zsíradék hozzáadása nélkül készült.

Eszembe jutott, hogy egy dologról még nem is írtam sosem ezalatt a 11 hét alatt, az ivás fontosságáról. Ez az egy dolog, ami már elég rég óta része az életemnek, mert azért cukros sütit néha-néha azért eszek vagy sokszor ha nincs időm szendvicset készítek magamnak. De augusztus óta, minden nap megiszok napi 2 liter vizet minimum, sokszor többet is.
Ami nálam bevált az az, hogy másfél literes ásványvizet veszek naponta egyet és azt viszem a munkahelyemre és amikor csak meglátom, húzok belőle egyet. :) A fantasztikus pedig az, hogy hozzászokik a szervezet és kívánom azt 1,5 litert munka közben és ehhez adódik az edzés közbeni, utáni adagok is. Általában napi egy kávét iszok, kis tejjel, ennyit megengedek magamnak, mert kávéfüggő vagyok. :) Telente pedig szívesen iszom gyümölcsteát, zöld teát. Ki is találtam, hogy most ebben az évben az adventi kalendáromba is csoki helyett teafiltereket kérek anyától.
A megfelelő folyadékbevitel az egészséges életmód része, fontos a hidratáltság minden szervünk működéséhez is.
Ennyit az ivászatról és akkor nézzük milyenek voltak az edzéseim.
   
Egyre jobban szeretem a guggolásokat rúddal, zsákkal, magában is. Nem is gondoltam volna ezt 12 héttel ezelőtt. Emiatt is érzem, hogy nem szabad abbahagynom a 12 hét után sem a súlyzós edzéseket, mert sokkal, de sokkal jobban formálnak, mint a kis súlyos vagy az ugra-bugra edzések, amiket ugyanúgy nagyon szeretek.


Az általános problémám még mindig az, hogy a karom sokkal gyengébb, mint a lábam és emiatt sokszor beáll az alkarom deadlifteknél és emiatt nem tudom tovább csinálni a sorozatokat.