FitnessBlogger program: Emi - 6. hét

Mégis mennyi az annyi?

Mi is történt velem ezen a héten…  A harmadik hét óta nem kaptam Mimitől specifikus „utasítást” az étkezéssel kapcsolatban, azok az útmutatások vonatkoztak rám, amiket a második héten megbeszéltünk. Mégis elkezdett foglalkoztatni a kérdés, hogy jó úton haladok-e, mert a cél az, hogy a bevitt tápanyagok arányán javítsak. Úgyhogy újra kalóriákat számoltunk (nomeg fehérjét, szénhidrátot és zsírt…), ezúttal a MyFitnessPal app segítségével. Ezt az alkalmazást ajánlani tudom mindenkinek, aki nyomon szeretné követni az étkezését, és ellenőrizni szeretné, hogy minden úgy alakul-e, ahogy szeretné.

A MyFitnessPal-t tavaly ilyenkor használtam először, és komoly wake up call volt, hogy bizony többet kell ennem. Három hónapon keresztül minden nap bepötyögtem, hogy mit ettem, és ez fokozatosan rávezetett, hogy: 1) az uzsonnával és tízóraival sok kalóriát tudok bevinni, tehát nem szabad átugrani, 2) a napi öt ékezés passzol a leginkább a testem szükségleteihez.

Most azt szűrtük le, hogy nekem viszonylag nagy a szénhidrát szükségletem (biztos gyárilag van ez így :) ), és még több fehérjét kellene fogyasztanom, ha tényleg szeretnék izomtömeget növelni. Fel van adva a lecke, ezen (is) fogunk dolgozni a program második felében. Bizony, most vagyok túl a felén!

Az edzés terén szerencsére minden a tervek szerint ment. Volt energiám mindenre, sőt, volt, ahol még rá is pakoltam az „előirányzott” súlyra. Azon veszem észre magam, hogy az utóbbi időben mind a munka, mind az edzés terén pörgök. Kevés időm jut arra, hogy „kifújjam” magam – ezt néha spártainak érzem. Ahogy hazaesem hétköznap, máris vacsorázom és röviddel ezután már indulok is edzeni. Miután végeztem,  rohanok haza, hogy időben tudjak aludni menni. Hétvégére általában kidőlök. :)