FitnessBlogger program: Eszter - 8. hét

Mindjárt itt a karácsony, azt hiszem idén a legjobb ajándékot saját magamtól kapom, történetesen, hogy jelentkeztem a programba és úgy tűnik sikerül is úgy végigcsinálni, ahogyan azt elvárom magamtól.

A szokásosnak mondható négy edzés alatt igyekeztem magam alaposan megdolgoztatni, ebben hétfőn Mimi is segített. Végre megint lehetett húzodkodnom, egy kicsit a súlyokon is emeltünk néhány gyakorlatnál. Szerdán a munkahelyemen edzettem munkaidő után Mimi edzéstervét követve, csütörtökön a lépcsőzés és futás mellett döntöttem.
Elég vicces volt, szerintem a takarítónéni lököttnek nézett, miért szaladgálok az épületben, de nem kintre készültem, úgyhogy nem mentem most ki. Kb. 40-45 percet kocogtam és lépcsőztem, kb. 3 km-t teljesítettem, nem néztem meg pontosan, de a lényeg, hogy lendületesen ment végig és utána sem éreztem teljesen hullának magam. Szombaton konditeremben voltam és szintén a Mimi által összeállított edzéstervet követtem. Ideje egy picit önállósodnom és megszokni, hogy nekem kell a gépeket beállítani, számolni a gyakorlatokat stb. :)

A héten készítettem tökmaglisztes-csicseriborsós pulykafasírtot, ez biztosan rajta marad a kedvencek listáján, nagyon finom lett. A másik újdonság a “clean mézeskalács” volt. Mindig azt hittem, hogy mézeskalácsot készíteni végeláthatatlan macera, de egyáltalán nem, nagyon finom lett már elsőre is, főszezon előtt szerettem volna próbasütést, kipipálva. Készítettem még zabpehelylisztes bonbont is, ez is jól sikerült. A hamis rántott husit majdnem el is felejtettem megemlíteni, ehhez tökmaglisztet és zabkorpát használtam. :)

Összességében ez is egy jól sikerült hét volt.