FitnessBlogger program: PettyCicuk - 1. hét

Túl vagyunk Mimivel a hivatalos első héten, de összességében már 2+1 edzésen. A plusz egy az állapotfelmérésem volt, ami felért egy edzéssel. Itt megállapítottuk, hogy a lábaim erősek a futás miatt – aztán mégis robotossá vált a járásom másnapra és alig tudtam leülni, majd felállni. A második számú tapasztalat az volt, hogy felsőtestem gyenge, amit hát valóban hónapok óta nem erősítettem. Ezeknek a tapasztalatoknak az ismeretében mentem az első edzésre.

Számomra sok új feladatot mutatott nekem Mimi és mindent megmutat és érthetően elmond, hogy hogyan kell szabályosan végezni és mitől lesz hatékony a feladat. Kitörések, guggolások, húzódzkodások, aztán a sok idegen nevű gyakorlat, mint pl. a deadlift. Megismerkedtünk a rúddal, a súlyzóval, a fitness labdával, a sparrowbag-gel… és magával az edzőteremmel. Megtanultam bemelegíteni edzés előtt és nyújtani edzés után. :)



Ez az első hét jó volt arra, hogy belerázódjak abba, hogy az eddigi futóedzések kiegészülnek az edzőtermi munkával is mostantól, bár pont ezen a héten a futóedzések eléggé elmaradoztak. A következő héten három alkalommal találkozunk Mimivel és lesz két görkorcsolya edzésem, két futóedzésem, majd hétvégén jön a spinning edzés és a hosszú futás vasárnapra.

Az erősítő edzés után sokkal jobban érzem magam, mint előtte és már elhiszem, hogy kell nekem ez a mozgásforma is a sok kardio mellé, mert ettől fogok formálódni…


Annyira várom már a hétfő reggelt, hogy újra együtt edzünk! :)