FitnessBlogger program: Vivi - 9. hét

Már követni se tudom hányadik hétnél járunk, de igazából mindegy is. Most már mondhatom, hogy lassan beépül az életembe a sport és a többnyire egészséges táplálkozás. Sok mindent leváltottam pl. cukrot xilitre, étolajat kókuszolajra, olívaolajra, ételízesítőt a természetes növényi fűszerekre. Most már nem tábla csokikat eszek, hanem egy-két kocka csokit, sütikből se tudok már bezabálni, a fehér kenyér utáni vágy pedig nem kísért (kiv. otthon), valamint rengeteg gyümölcsöt, zöldséget is eszem.

Az előző heti beszámolóm nem igazán volt pozitív, de szerencsére azóta sokkal jobb kedvem lett, az erőm is úgy érzem visszatért, és kezdek helyre rázódni. Kicsit lazítottam, nem írtam mindennap mit eszek, ettől függetlenül képzeljétek el, már fejben számolgattam, észleltem mit és mennyit ettem. Szóval ha akarnám se tudnék már nem odafigyelni.
Mimivel a közös edzésünk jól telt, de ő is észlelte, hogy tényleg megcsappant az erőm, és nyügis vagyok, reméljük a következő máshogy telik majd. A saját edzések szuperül mentek, erőt vettem magamon és akartam csinálni, mert nem akartam feladni, hisz tök kitartó voltam ez idáig.

Még van egy kis idő a programom végéig, a minap megtaláltam a szeptemberi kezdő fotómat, + egy kb. nyári fotómat és egy 2012-es nyári fotómat, s végén is fogok készíteni egyet. Mondhatni érdekes látni, hogyan változik a testünk a sport és egészséges táplálkozás hatására, hihetetlen.

A jövő hét kihívás lesz, haza utazom családi körbe egy hétre, tulajdonképpen orvosi vizsgálatokra megyek, de nem szeretnék otthon se tétovázni, edzeni és normális étkezés a cél. Még egy hónapom van a céges karácsonyi buliig, addig még egy utolsó hajrát szeretnék nyomni, s aztán egy picit lazítok, bár ez úgysem fog menni ☺