FitnessBlogger program: Vivi - 10. hét

Komolyan mondom, hogy egyet pislantok és itt a Karácsony. A hétköznapjaim csak úgy repülnek, dolgozok, edzek, alszok, s hasonló metódus a többi napon. Kicsit most úgy érzem az étkezéseim nem elegendőek, többet kellene ennem. Általában vagy nincs időm, vagy nincs kajám, vagy pedig nincs olyan étel a közelemben, vagy nem nagyon vagyok mindig éhes. Pedig kellene ennem, bár nem mértem a súlyom 2 hete, de a ruháimon érzem, hogy lógnak rajtam, ami annyira túl jót, nem jelent. Ha a súlyom maradt 65 kg vagy picit kevesebb, akkor no para. Lassan tényleg lepucolok minden zsírt magamról. ☺

A múlt héten kicsit belehúztunk az edzésekbe, 2-szer is voltam Miminél. A kondi bérletem lejárt, így mondtam hozzuk előrébb a közös edzéseket. A kondi bérletemen volt 2 alkalom, ami sajnos 12-én lejár, szerettem volna hosszabbítani, de mint kiderült NEM lehet. Vagy lejárom, ami képtelenség addig, vagy nullázódik és veszek újabb alkalmakat… Az edzések nagyon szuperek voltak, kedvencem a húzódzkodás gumikötéllel, ott mutatkozik meg igazán milyen jól fejlődök. Egyre könnyebben megy, remélem eljön az az idő, hogy már csak kis rásegítéssel fogok emelkedni ☺

Ettől a héttől, már saját magam edzek. Kicsit anyagilag sok lenne 2 bérlet. Így Mimivel megbeszéltük, hogy online konzultálunk a programom végéig, én leírom az észrevételeim, ő pedig ezt figyelembe véve írja a terveim. Ma meg is volt az otthoni edzésem. Kezdtem egy laza 5 km-es távval. Valahogy pikk-pakk lefutottam, csak a fordulónál sétáltam picit. Utána elvégeztem itthon az alsótestedzésem. Azt hiszem visszatért az erőm, igaz, kapkodtam a levegőt.

Ezen a héten sok orvosi vizsgálaton estem át, őszintén kicsit aggódok, de a hasi ultrahang, a tüdőszűrésem is tökéletes, már csak pont a lényeget várom a vérvétel eredményeit. Szurkoljaaatok! ☺