FitnessBlogger program: Anita - 1. hét

Koránkelés és egy kis matek

Ami az edzéseket illeti, Mimivel két közös napot terveztünk be a hétre. Kezdődik 6.20kor. Ez nagyon-nagyon korán van. Ami engem is meglepett, egész könnyen keltem. Azért brutális, de elég jól elindítja a napot, s egész nap érzed, hogy igen, már tettél valamit magadért, s nincs képed ezt elszúrni egy ebéd utáni nasival, vagy egy pizzával. Eddig még csak kettő edzés volt, de sokféle gyakorlatot csináltunk, és úgy gondolom, van még bőven Mimi tarsolyában. :) Még az elején vagyok a munkának, igyekeztem eddig mindent jól teljesíteni.
Mimi plusz egy otthoni edzést írt nekem a hétre, amit ma csináltam meg. (szerencsére sikerült előhalászni a szekrény mélyéről a gumiszalagokat :)) Sajnos az itthoni edzés nem az erősségem, talán hiányzik a környezet hozzá. A mozgáshoz én hozzászámolom a jógát is, ami szerintem sok pluszt hozzáad a súlyzós edzésekhez, pl. nekem sokat segít a helyes testtartás kialakításában, ezért mindenkinek csak ajánlani tudom kiegészítésként.

A táplálkozásom Mimi „kielemezte”, adott tanácsokat - köszi! számolgattam, osztottam, szoroztam, így ez rendben is van. Khm… ja akarom mondani rendben lenne, de azért (szerencsére) van anyuka, aki meglátogat 3 doboz sütivel a hétvégén, persze csak apróság – mondja ő. Sajtosrúd, kekszesrúd, s még egy doboz, amit inkább ki sem nyitottam. :) (Remélem a kollégák holnap majd örülni fognak neki, pár sajtos rúd kivételével hiánytalanul átadom. :)

Következő héten folytatom az étkezések naplózását, mennyiségekkel is. Már nagyon várom a következő edzéseket is.


Egy hét múlva jelentkezem… :)