FitnessBlogger program: Emi - 7. hét

Egy sima, egy fordított…

Ezen a héten úgy éreztem, hogy egyszer hol jól megy az edzés, aztán hol nem. Hétfőn volt energiám bőven, úgyhogy kísérletezgettem a front squat-tal. Alakul, mint púpos gyerek a prés alatt! Még mindig nem a legkényelmesebb gyakorlat a vállamnak, de kezdem megszokni, és élvezem, hogy valami újat csinálok! Az új kedvenceim közé tartozik még a TRX-es T-Y-I és a TRX-es balance lunge. Mindegyikre egyre jobban kezdek ráérezni. 


Szerdán fáradt voltam, hazafelé a vonaton háromszor aludtam el, de este mégis elmentem edzeni. Na, az egy igazi mindgame volt. Ha az ember bebeszéli magának, hogy fáradt, akkor úgy is teljesít. Az izom ugyanis „nem tudja”, hogy a test éppen sportol és edzőteremben van (olyan nincs, hogy az izom adja fel a játszmát), tehát az ember legnagyobb ellensége ilyenkor a saját gondolata, mert fejben sajnos sok mindent fel lehet adni… Pedig volt mit csinálni aznap, többek között 40 pull-up (mindegy, hogy milyen felosztásban csak meglegyen) és biszett deadlift (sima és merevlábas) volt a „menü”. 

Pénteken jobban ment minden, megint kísérletezgettem: vajon a leg press-nél mi a legfelső határ, amit még bírok? (Ez a kísérlet olyan jól sikerült, hogy alig bírok ülni az izomláztól, miközben e sorokat írom.) Aznap ráadásul életemben másodszor fordult velem elő, hogy nyertem valamit. Egy
Reebok üzletben a vásárlás után a kasszánál közölték velem, hogy ma én vagyok az a szerencsés, aki pluszban 30 ezer forint értékben bármit magával vihet az üzletből. Úgyhogy felszerelkeztem otthonra egy kettlebell-lel (7.5 kg), a párom pedig kapott tőlem egy új edzőcipőt. Az ilyen „kis dolgok” is pozitív lökést adnak az embernek! 

Az étkezésem sajnos még mindig nem tökéletes. Meg kell tanulnom előre tervezni, a hét eleje mindig jobban megy, aztán péntekre leeresztek mint egy lufi. Mivel kevesebb cukros ételt eszem az utóbbi időben, fogytam is. A hasam úgy néz ki (mivel onnan fogytam), mintha egész életemben mindig csak arra edzettem volna. Azért remélem egészséges módon vissza tudok hízni.