2019. január 9., szerda

Eszti

2018. október 25., csütörtök

Csirkés quesadilla


Recept a Peak oldalán
ITT!

Duplacsokis protein puding


A receptet megtalálod a Peak oldalán
ITT!

2018. augusztus 21., kedd

Miért érdemes nagy súlyokkal edzeni nőknek is?


Sok lány azért kezd el edzeni, hogy formásabb legyen, ám a sok egymásnak ellentmondó tévhit miatt nem igazán sikerül elérni a céljukat.

Mik ezek a tévhitek?


  • Az egyik, hogy sokan azt képzelik, hogy a jó formáért mindenképp fogyniuk kell, holott valójában inkább izmot kellene építeni.
  • A másik, hogy a szálkásításhoz kis súllyal és magas ismétlésszámmal kell edzeni, pedig ez sem igaz. A szálkásítás a diétán múlik.
  • A harmadik pedig, hogy sok lány nem mer vagy nem akar nagyobb súlyokkal edzeni, mert attól tartanak, hogy “túl izmosak” lesznek. Ez utóbbi a legviccesebb számomra. 😀 Sajnos ez nem megy ilyen könnyen. Nőként a férfiakhoz képest elenyésző a tesztoszteronszintünk, így eleve sokkal nehezebben építünk izmot, ráadásul komolyabb izomtömeg felszedéséhez évek kemény edzése, elegendő fehérjefogyasztás és kalóriatöbblet szükséges.


A teljes cikket ITT találod, a Peak oldalán.