Új év - új élet(mód): Anita - 12. hét

"Sziasztok!

Ismét elröppent egy hét, és mindjárt vége a programnak...
A hetem elég ramatyul indult, nem sikerült kipihennem magam a hétvégén, fáradt voltam. Így a hétfőt pihenőnappá nyilvánítottam, emiatt sajnos a keddi jógát ki kellett hagynom, hogy a súlyzós edzéseket teljesíteni tudjam a héten.

Így kedden este felsőtesttel kezdtem a hetet. Elég jól ment, igyekszem mostmár mindig nagy súlyokkal dolgozni, kezdem érezni, hogy mik a határaim, és igyekszem feszegetni is azokat. Meg is lett az eredménye, másnap kellemes izomláz formájában.

Szerdán Mimivel edzettünk, ezek az edzések mindig nagyon jók szoktak lenni :) Most lábaztunk, nagy súlyokkal, nagyon szuper volt. Olyan izomlázam lett utána, hogy még a pénteki edzésen is éreztem! Szerda este aztán amikor hazaértem, vacsora után leültem mint a befőtt, így történt, hogy elfelejtettem másnapra ebédet főzni.... úgyhogy másnap megint volt szerencsém felfedezni, hogy a gyorskajáldák kínálatában milyen diétásnak mondható ételt lehet kapni. Jelentem, azért sikerrel jártam: grillezett csirkemell, salátával, grillezett mozzarellával, szerintem ha nem is minden nap, de elég jól beépíthető :)


Csütörtök este megejtettem a második felsőtestes edzést, ezúttal a pörgősebb változatból. Kicsit sokan voltak a teremben, ilyenkor nehezebb a pörgősebb dolgokat kivitelezni, de azért összehoztam :)  
Pénteken délután a szokásos láb-edzés jött, és most alig voltak, és az árnyékolókat is időben leengedték, így nem volt trópusi meleg a teremben :) Nagyon éreztem még a szerdai edzésről megmaradt izomlázat. Ha lett volna lehetőségem a hétvégén terembe menni, biztosan csúsztattam volna, de hazautaztam a hétvégére, így nem volt sok választási lehetőségem...

A hétvége pihenéssel telt, mivel hiába volt szép idő, nagyon éreztem a térdeimet. A diéta maradt a szokásos :) A vasárnapi ebédhez viszont én sütöttem a grillezett pulykamellet, és még apukámnak is ízlett, pedig ő nagyon rántott hús párti, szóval büszke vagyok magamra :) Kezdem reformálni a család étkezését is szépen lassan :)

Szép hetet mindenkinek!

Anita"