Új év - új élet(mód): Andi - 11. hét


"Sziasztok!

Végre itt a tavasz és a szép idő! ☺ Nem tudom ki hogy van vele, de ilyenkor személy szerint kicsit nehezebben veszem rá magam, hogy az edzőterem négy fala közé vonuljak. Annyira jóleső a szabadban lenni, hogy hétvégén, a pihenőnapomon is beiktattunk egy hatalmas sétát a párommal. Aztán azon agyaltam, milyen klassz lenne egy szabad ég alatt is elvégezhető edzést összerakni. A közeli parkerdőben van is egy „akadálypálya” különböző állomásokkal: hol tolódzkodni, hol húzódzkodni vagy fekvőtámaszozni lehet, de kis kreatívitással sok-sok új feladat is kreálható. Persze ez hatékonyságban valószínűleg elmarad a „rendes” edzésektől, de úgy tapasztalom, ilyen mini-kirándulásokra és tornára a család többi tagját is rá lehet venni!

Hétfőn röpi-napom volt, így az első edzésemet kedden végeztem, ahol az erőnövelő guggolós program egy újabb napját abszolváltam. Szerdán reggel felsőtestre edzettem. Végre itt is érzem a fejlődést. Nem egyszer előfordult, hogy egy-egy súlynak rendesen nekikészültem, majd megmozdításkor tapasztaltam, hogy jóval könnyebb, mint amire számítottam. ☺

Csütörtökön Mimivel volt alsótestedzésem. Ezúttal egy könnyebb, „pihenőnapot” végeztünk el. Komolyabb súly csak a dead-lifteknél került elő, bár ekkor 50 kg-al két köröm is volt. Az edzés végén persze volt hasizmozás, amivel mondjuk rendesen megszenvedtem, de az eredménye szerencsére nem marad el.


Mivel hétvégére elutaztam, így péntekre maradt még a második felsőtest nap, ami egy kicsit izzadósra sikerült, a teremben ugyanis nagyon meleg volt. Szombaton levezetésképpen az említett nagy séta várt rám, vasárnap pedig a teljes pihenés, így a következő hetet igazán kipihenten kezdhetem meg.

A diéta a hétvégi látogatósdi miatt kicsit megcsúszott, bár inkább csak tápanyagarányban, mint összkalóriában. Azért ekkor is igyekeztem a fogások egészségesebb részeit előnyben részesíteni.☺ 

Szép hetet mindenkinek!

Andi"