Új év - új élet(mód): Andi - 8. hét

"Sziasztok!

Ismét eltelt egy hét a programból, ami természetesen most sem volt zökkenőmentes. Bár mikor alakulnak hosszabb távon elképzelés szerűen a dolgok?!? Leginkább a sulis számonkérések és leadandók gyártása vett el rengeteg erőt és időt. A kevés alvás pedig sajnos rányomta a bélyegét néhány edzésemre.
Ennek ellenére a lelkesedésem továbbra sem szűnt meg, sőt az edzések a teljes kikapcsolás és „gőzkieresztést” jelentik számomra, így szinte hiányzik is pihenőnapokon a testmozgás.


Az 1-2 nehézség ellenére erre a hétre nagyjából összeállt az edzésbeosztásom. Hétfőn a reggeli tesi és a délutáni röplabda után már nem szokott se erőm, se időm maradni, így kedd reggelre jut az első súlyzós edzés. Ezen a héten alsótesttel kezdtem. Pont a gyakorlatok felénél tartottam, mikor egy réglátott gimis évfolyamtársammal találkoztam, akitől nem kevés elismerő szót kaptam. Mind kitartásomra, mind a formálódó izomzatomra. ☺ A többi súlyzós edzésemet szerda, csütörtök és szombat végeztem el. Csütörtökön Mimi segítségével abszolváltam a gyakorlatokat, és ismételtem szembesültem azzal, hogy, különösen felsőtest tekintetében, rengeteg fejlődni valóm van még. Az edzés végét ismét egy pörgetősebb, állóképesség fejlesztő résszel zártuk, amiben rendesen el is fáradtam.


Az étkezések tekintetében is már eléggé bejáratódtak a dolgok. Kialakult, hogy mit melyik boltból érdemes beszerezni, és hány napra előre célszerű bevásárolni adott élelmiszerekből. Ráadásul úgy tűnik az étkezésre való odafigyelésem némileg ragályos. Szüleim is elkezdek leállni a finom pékáruk, fehérkenyér fogyasztással, viszont több zöldség és leves kerül az asztalra ☺ A páromat is lassan kezdem megfertőzni a diétámmal. Bizonyos ételeket, különösen a kakaós-banános zabpalacsintát és a kornspitzes túrós gubát, Ő kéri reggelenként ☺
Lehet végül nem csak rám lesz jó hatással a program!

Kívánok mindenkinek edzésekben gazdag, szép hetet!"