Tavaszi megújulás program: Bea bemutatkozása

"Sziasztok!

Bea vagyok, 25 éves. Hosszú évek óta küzdök súlyproblémával. Szimpla történet: kisiskolás koromban versenyszerűen röplabdáztam. Majd mikor abbahagytam a kajálásom megmaradt, így az extra kilók is megtaláltak.

Többféleképpen is igyekeztem megszabadulni a fölöslegtől. Volt mikor diétáztam, volt mikor mozogtam. Valahogy a kettőt eddig nem sikerült szinkronizálnom. Ez nagy valószínűséggel az elszántság hiánya miatt volt. Most viszont úgy érzem, hogy lelkileg is kész vagyok egy megújulásra. És hát, ha nem tavasszal, akkor mikor legyen ez? ☺

Júniusban lesz egy éve, hogy nem eszem húst és őszintén megmondom, hogy sokkal jobban érzem magam. Tisztább, könnyebb a lelkem. Imádom az indiai ételeket, de nyilván, ebben a programban nem a gasztronómiai tudásomat fogom megcsillogtatni.

A látható változásokon túl fontosabbnak tartom leírni majd azokat a lelki folyamatokat, amiken átfogok menni. A boldog és nehéz időszakokat. Azért is lesz izgalmas ez a pár hónapom (azon túl, hogy Mimi segít famme fatale-lá válnom), mert magánénekszakos felvételire készülök. Szeretnék a felvételin úgy megjelenni, hogy nem csak a hangommal, hanem a megjelenésemmel is elkápráztatom őket. ☺

Remélem, sokatoknak meghozom a kedvét a csatlakozáshoz, vagy legalább olyan érzéseket és gondolatokat tudok megosztani veletek, amik ráterelnek titeket az egészségesebb életmódhoz vezető ösvényre. Szóval csak előre! Harcos népünk győzni fog! ☺ ☺"