Új év - új élet(mód): Andi - 7. hét

"Sziasztok!

Csak kapkodom a fejem, olyan gyorsan telnek a hetek és az edzések. Biztos vagyok benne, hogy a 3. hónap végére magától értetődő lesz a tudatos táplálkozás és a jól átgondolt edzések, szóval úgy érzem, jó úton haladok a célom felé. Ráadásul az életmódváltás nem jár jutalom nélkül. A közérzetem úgy általában (leszámítva az elmúlt heti betegeskedéseket) sokkal jobb, egy-egy edzés után igazán elégedetnek és magabiztosabbnak érzem magam, és (ez sem elhanyagolható szempont) a bikini szezontól sem kell majd rettegnem.
Habár a program előtt is elég sok időt töltöttem blogok olvasgatásával, edzéstervek, gyakorlatok, diéták böngészésével, rengeteget tanultam Mimitől ☺ . Kicsit bánom is, hogy csak most jutottam el oda, hogy segítséget vegyek igénybe. Pedig sok időt és butaságokra (feleslegesebb táplálék kiegészítők, átgondolatlan fitneszbérlet vásárlás) fordított pénzt lehet megspórolni.

A hetem szerencsére zökkenőmentesen zajlott. A röpiedzéseimen éreztem, hogy az ősz végihez képest némileg romlott az állóképességem, ami nem csoda, hisz a kardiozás mostanában némileg háttérbe szorult. Mivel a plusz aerob edzések beiktatása már sokak lenne, ezért Mimi pörgetősebb, intervall jellegű részeket iktatott a 2 edzésnapom végére.

Kedden, szerdán még a szokásos edzéseket csináltam. A reggeli kondizás tényleg jobban bejön. Egész délelőtt pörögtem utána, ráadásul a gépre/súlyra várakozás ideje is jóval kevesebb ilyenkor, ráadásul „hajnalban” a bkv is sokkal üresebb ☺.

Csütörtökön Mimivel végeztem alsótest edzést, aminek a végére egy jó kis pörgős rész lett betervezve többek közt gyilkos, de imádnivaló burpee-vel ☺. A végére elég durván el is fáradtam. 


Vasárnap szintén pörgetős résszel végződő edzést végeztem. Ebben inkább ugrálós feladatok voltak, aminek nagyon örültem, mert nagy kihívás számomra a súlypontemelkedésem növelése. Ha ez után nem lesz izomlázam, akkor nem tudom mivel kéne próbálkoznom.

Étkezéseimről azt kell mondanom, hogy hiába imádom a natur csirkét, a zöldségeket és a barnarizst, kuszkuszt, mostanra picit kezd monoton lenni, úgyhogy elkezdtem új recepteket keresgélni. És aki keres, az talál. Úgyhogy a héten elég finom falatokhoz is volt szerencsém. Mivel úgy is divat ebédet fotózni, gondoltam én is megosztok 1-2 képet, a jól sikerült étkeimről.

Ezúton is kívánom mindenkinek nagyon kellemes hetet és jó edzéseket!"

brokkolis-göngyöltcsirke

reggeli kávé és zabos-banános palacsinta túrókrémmel

túrógombóc eritrites-fehérjés-joghurtos öntettel