Új év - új élet(mód): Anita - 10. hét


"Sziasztok!

Eltelt a 10. hét is, repül az idő! Hétfőn a szokásos felsőtestes edzéssel kezdtem, és ismét reggel mentem, mert tudtam, hogy este sokáig kell majd dolgoznom. Kezdek rájönni, hogy tulajdonképpen jó reggel edzeni, mert majdnem üres a terem, gyorsan lehet haladni, van hely, szabadok az súlyok, gépek. Így tulajdonképpen nagyon jól indult a hetem.

Kedden este jógázni voltam a barátnőmmel. Igyekszem ezt a mozgásformát rendszeresen beiktatni, nemcsak azért mert nagyon jól kimozgatja a gerincemet és csípőmet, hanem mert mentálisan nagyon ki tudok kapcsolni ilyen alkalmakkor. Tulajdonképpen nem is volt kedvem menni, mert nagyon nyűgös napom volt, és végül ezzel győztem meg magam, hogy hiszen, ez pont jót fog tenni, relaxálunk kicsit, feltöltődünk. Igazam lett, nagyon jó volt, és utána olyan jót aludtam mint már régen, és nagyon kipihenten ébredtem másnap.

Szerdán délután Mimivel edzettem. Sajnos nem ment túl jól ezúttal, mert reggel vérvételen voltam, és mivel máskor nem volt gond az edzéssel, gondoltam most sem lesz. Tévedtem, elég nehezen vettem a dolgot. Tanultam belőle, többet nem lesz ilyen. Edzés után még otthon sétáltam a kiskutyámmal levezetésnek, és ezúttal sem volt gond az alvással...


Csütörtökön megint reggel mentem a terembe, és felsőtestre edzettem. Amin magam is meglepődtem, hogy a felugrásos felhúzások elég jól mennek már. A felső pozícióban egész soká meg tudom magam tartani, de azért lendület nélkül még biztosan nem tudnám magam felhúzni. Látom magamon a változást, egyre izmosabb vagyok :)

Pénteken délutánra jutott még egy alsótest gyakorlatsor. Ezeket a péntek délutáni láb edzéseket nagyon szeretem, nyugis időpont, jól lehet haladni.

Péntek délután hazautaztam a szüleimhez, és szombaton megejtettem az idei év első szabadtéri futását is (végre!). Igaz, csak 5 km volt, de nagyon jó volt a szabadban futni. Kicsit rontottam tavaly óta az időmön, 31 perc volt, tavaly azért futottam 28 percet is. A vasárnap ezek után már tényleg a pihenésé volt :)

Az étkezések terén a hét csúcspontja a vasárnap volt, anyukám sült kacsát és sült kacsamájat készített, káposztasalátával, mennyei volt!


Kellemes, edzős, tavaszi hetet mindenkinek :)

Anita"