Tavaszi megújulás program: Eszter bemutatkozása


"Sziasztok!

Eszternek hívnak 35 éves vagyok és szeretném visszanyerni régi a "énem". Ez így nem hangzik túl nagy dolognak, de rájöttem egyedül nem megy.

A történetem úgy kezdődik, hogy kiköltöztünk Angliába és innentől kezdve önkontrollomat vesztve "zabáltam" és elhanyagoltam magam. Érzelmi és bánat evő lettem és nem volt túl sok kedvem magammal foglalkozni, a súlyommal és egyáltalán az egész kinézetemmel és az egészségemmel sem. Pedig ez nem így volt régen!
Heti 2 kettlebell edzésre jártam -imádtam csinálni- edzőterembe és spinning órákra is sokszor ellátogattam, és a jóga sem állt messze tőlem. Igyekeztem "tisztán" étkezni és odafigyeltem magamra. Volt erőm és energiám, és persze majdnem 10 kilóval voltam könnyebb.

Bő másfél éve próbálkozom visszanyerni a régi formám, de nem megy. Motiváltságomat újra visszanyertem, de ez a 10 kiló már túl sok ahhoz, hogy egyedül megbirkózzak vele. Próbálkoztam mindenféle hülye diétával, nem evéssel, ráolvasással, stb. Mozogni is újra elkezdtem, de a súlyfeleslegem meggátolt bizonyos dolgokban. Igencsak meglepődve tapasztaltam, hogy fáj a térdem, a bokám.

Rájöttem, hogy segítséget kell kérnem, mert lehet többet ártok így magamnak, mint kellene. Ezért szeretnék részt venni a programban, és nagy motiváció nekem hogy a program vége épp egybe esik a párom születésnapjával. ;)"