A hét sikerei

Nem tudom, van-e értelme írogatnom az edzéseimről, így heti szinten. Most is 7x edzek 6 napon, de már az egészet a crossfit teszi ki. Minden edzésemen valami olyat fejlesztek, ami ahhoz kell, hogy bizonyos CF-es gyakorlatokban jobb legyek.
Általában minden edzésemen kinyírom magam, akkor is, ha előtte megfogadom, hogy most annyira mégsem fogom. De úgy nem megy. :P
Imádom ezt az egészet, mert mindig van valami, amiben sikerül előrelépni. :) Most csak ezeket foglalom össze, meg megosztom veletek a saját magamnak készített szülinapi ajándékomat, ami egy WOD. Magyarul egy számomra elég nagy kihívást jelentő gyakorlatsor.

Hétfő:
  • kilöktem 50 kg-t (többször) (Eddig fejben voltak a gondok, szerintem nem hittem el, hogy menni fog. Mert kb. 0 technikával sikerült.)
  • Megtapasztaltam, milyen, mikor lennmaradsz a súllyal guggoláskor - vicces volt. És ideje volt kipróbálni.

Kedd:
  • Túléltem, hogy pofánvágott, azaz orrbavertem magam a GFlexem csatjával és csak egy sebem lett. Se kék-se zöld nem lettem és a szemem se vertem ki. :D

Szerda:
  • Reggel 10 perc alatt 100x deadlifteltem 60 kg-t (meg előtte még felmentem 100 kg-ig)
  • ez után sikerült 7 perc alatt 97 db burpee (legutóbb 93 volt és még 3 kell a 100-ig!!)
  • Este WOD után, fáradtan (és a már eleve fáradt felsőtestemmel) sikerült valami béna tolódzkodás féle a gyűrűben. Kis mozgástartományban, de akkor is. :D Múlt héten még csak  kb. leesni bírtam belőle.

Csütörtök:
  • Meglepődtem magamon, hogy 2x17,5 kg-val is megy a renegade row. :O Azt képzeltem a 15 is necces lesz, sőt csak 10-esekkel álltam neki.

Péntek:
  • Sikerült 30 fölé mennem DU-ban: 34 duplatekerés elsőre. :) A héten amúgy nem ment...
  • Sikerült 5 kg-s tárcsát magam elé tartva 1lábas guggolnom.

Szombat:
Igaz, csak ma van a szülinapom, de tegnap volt lehetőségem meg időm otthon lenyomni egy edzést. Gyártottam magamnak egy szülinapi WOD-ot, íme:


Lefordítom magyarra a Crossfit nyelvet (meg angolt): szóval, mivel a 25. szülinapom, 25 kg-val 25 ismétlések voltak a következő feladatokból:
  • thruster (tehát lökés elölguggolásból)
  • overhead squat, azaz guggolás a rudat szélesen a fej felett tartva
  • snatch, azaz szakítás
  • front squat - elölguggolás
  • shoulder to overhead - vállról fej fölé juttatás bárhogy: nyomás, lökő nyomás, lökés
  • back squat - guggolás
  • sumo deadlift high-pull - elemelés allig húzással
  • deadlift - elemelés
  • push up - fekvőtámasz (crossfites)
  • sit up - crossfites felülés
Mivel 3. hó 2-án van a szülinapom, miniden 3. percben 2 burpee is volt. Ez nem sok. :)))
Utána meghaltam, de aztán bónusz feladatként kimentem az udvarra a hintaállványunkhoz és csináltam 25 burpee-húzódzkodást.