Új év - új élet(mód): Anita - 8. hét


"Sziasztok!


Ismét eltelt egy hét :)
A hétfői edzésen felsőtesttel kezdődött a hét. Vicces dolog történt, mert fogtam egy 5 kg-s súlyt a fekvenyomáshoz, utána a következőben gondoltam, lehet egyel nagyobb, és a 6-os helyett 9-est sikerült megfogni. Éreztem, hogy ez mintha nehezebb lenne, de a 12. ismétlésnél esett le, hogy jéé, ez nem is az a súly... így van ez, ha kómás az ember lánya :D

Kedden újdonságot próbáltam ki: elmentem egy jógastúdióba, jógázni :) Eddig egyszer voltam jógázni, de annak egyrészt nem volt jó hangulata, sok gyakorlat nehéz volt nekem, mivel egyáltalán nem vagyok hajlékony és végeredményben nem is tetszett. Most nagyon kellemesen csalódtam. Kevesen voltunk, a terem hangulatos, a lány aki tartotta nagyon figyelmes volt. Nagyon kellett ez a fajta átmozgatás azt hiszem. Teljesen feltöltődtem alatta, sikerült teljesen kikapcsolnom.

Aztán szerdán szokás szerint Mimivel edzettem, ezúttal láb napot tartottunk, G-Flex és Sparrowbag párossal. Most is az instabilság volt a nehezítő tényező. Nagyon jó, pörgős edzés volt, másnap volt is egy kellemes izomlázam.


A csütörtököt kineveztem pihinapnak, mert nagyon nyűgös voltam.

Aztán pénteken megint felsőtestes nap következett. A szokásosnál megint többen voltak a teremben, vadászni kellett a kézisúlyokat... De kellemes meglepetés is ért, mert az egyik srác megjegyezte, hogy szépen végzem a gyakorlatokat :) Hát igen, meglátszik az edzői segítség!

A szombat nem pihinapnak indult, de totál keresztbehúzták a napomat. Már az edzőterem kilincsét fogtam, mikor felhívott a futár, hogy 15 perc múlva ott van nálam... utána pedig már nem tudtam menni... Hát ilyen az mikor ki vannak számolva a percek, és nem jön össze...

Így vasárnap pótoltam a 4. súlyzósat, láb nap volt. Most egy új edzőterembe mentem, de azt hiszem inkább utazok negyed órával többet legközelebb. Botrány volt. 2 db rúd, nincs keret, szenvedés volt az egész. Annyi szerencsém volt, hogy elég segítőkészek voltak a többiek, így megcsináltam minden gyakorlatot, de a kedvem elment a teremtől az biztos.

Jövő héten nagyon sűrű lesz a programom, de az edzés természetesen nem maradhat ki ;)

Szép hetet mindenkinek!

Anita"