Új év - új élet(mód): Réka - 9-10. hét


Réka, akit az Új év - új élet(mód) program keretein belül távolról irányítok edzéstervekkel és táplálkozási tanácsokkal, rég jelentkezett, a múlt héten kimaradt a beszámolója. Pár hete betegeskedett, de miután meggyógyult, folytatta az edzéseket és szépen halad. Tegnap végre írt nekem, mégpedig a következő levelet, ami legyen most egyben a 9 és 10. heti beszámoló. :) 

"Szia Mimi!

Ne haragudj, hogy nem írtam.... azt csináltam amit mondtál... mivel kimaradt a betegségem miatt az edzés így a 8.-at megcsináltam 2 hete, múlt héten meg a 9.-et, így pótolva lett.

Összességében nagyon jól haladok az edzéssel, nem is gondoltam volna... kezdem végre Én is látni magamon a változást, amit el sem hiszek :P Bár itt a vége lassan a "közös" edzéseknek, de nagyon sok mindent köszönhetek MÁR most neked!! :)
A kardió lassan a kedvencemmé vált mióta a futópadon kisebb súlyokkal különböző gyakorlatokat végzek, hegymenetben felfele. Elsőnek nagyon tartottam tőle, de ez a legjobb. A teremben furcsa szemmel néznek rám, de élvezem.... nem tudják, hogy mi a JÓ! :D
A súlyokkal is szépen haladok felfele, jóval több kg-mal bírom, mint a legelején.

A kaja meg... mindig is a gyengém volt, de mostanra már az is hihetetlenül könnyen megy. Jóó persze vannak kisebb elcsábulások, gyenge pillanatok, de általába véve tartom a szokásos mennyiséget, húst, zöldséget. Már tényleg nem okoz nehézséget. Nem nagyon változtatok a 10-15 dkg húson, 40-50 g rizs vagy valami hasonló, és a 20-25 dkg zöldség. Van amikor a rizs kimarad ez főleg este a jellemző, de olyankor több zöldséget eszek, és ugyan olyan jóllakott vagyok.

Szóval ennyi történt velem az elmúlt 2 hétben. Szépen haladok, remélem marad is így ez. :)

Szép napot,
Üdv: Réka"