Új év - új élet(mód): Anita - 9. hét


"Sziasztok!

Egy újabb hét végére értünk. Elég nehéz hetem volt, nagyon lefárasztottak a munkahelyemen. A hétfőre tervezett edzésem egy váratlan program miatt ugrott, kedden-szerdán pedig a munkahelyemen külföldi vendégeket fogadtam és szerveztem nekik programot reggeltől estig. Így végül is lett 3 edzésmentes napom. Ami egyrészről rossz, mert nem szeretek ennyit kihagyni, másrészt viszont a térdfájásomnak jót tett a pihenés.

Miután 3 nap kimaradt ez azt jelentette, hogy a hét további részében nem lóghatok, így csütörtökön kora reggel az edzőteremben kezdtem, mert estére megbeszélt program volt. Érdekes volt reggel edzeni, elég nehezen melegedtem be... A kezdeti nehézségek ellenére nagyon tartalmas edzést sikerült lenyomni, másnapra a hátamban kellemes izomláz is lett. És az irodában az egyik kolléga megjegyezte, hogy látszik, hogy edzek, formásak a karjaim :)

Pénteken Mimivel volt láb nap a Savoyában. Most a hagyományos vonalat követve néztük meg a gyakorlatokat, hogy helyesen csináljam, semmiképpen ne rontsak a térdfájáson. Szerintem nagyon jó gyakorlatokat sikerült összeszedni, még így vasárnap este is érzem az izomlázat... bár ahogy már ott is beszéltük, ez várható volt.


Szombat délelőtt felsőtest volt soron, a pörgősebb fajtából és most körönként csökkenő ismétlésszámmal. Az első körök így elég megterhelőek voltak, de vígasztalt a tudat, hogy mindig kevesebb és kevesebb van hátra :)

Vasárnapra a negyedik alsótestes nap maradt. Délelőtt nagyon kevesen voltak a teremben, szuper volt. Ez is pörgős-csökkenő ismétléses edzés volt. Még mindig éreztem a pénteki edzésből megmaradt izomlázat, de azért rendesen csináltam mindent, és nagyon figyeltem a térdemre, hogy mindig a megfelelő irányba nézzen, és sarokra terheljek.

Az étkezéseimet a hét elején nagyon behatárolták a vendégek, de az éttermekben mindig igyekeztem natúr husit vagy halat választani zöld körettel. Ez határozottan megoldható egyébként, szerintem az éttermek többsége jól fel van készülve a diétázó/egészséges életmódot folytató célközönségre. Mostanában rászoktam, hogy vacsorára sütök még egy kis csirkemellet gyorsan, saláta pedig mindig van itthon készen. Mostanában a kedvencem a cékla-alma komináció nyersen, pici köménnyel és balzsamecettel :) Próbáljátok ki, megéri!

Kellemes hetet mindenkinek!

Anita"