FitnessBlogger program: Eszter - 4. hét

Ezen a héten folytatódtak a közös edzések, mind a kettő nagyon energikusan ment, úgy érzem mostanra sikerült kitapasztalni, hogy az edzés előtt mennyi idővel egyek és mennyit, valamint az alvásom mennyisége és minősége is elérte az optimális szintet. (Alvásról még annyit, hogy mindig ugyanakkor kelek-fekszem, nem éjszakázom, ha nincs rá okom.)

A héten úgy éreztem, hogy semmi nem tud megállítani, na jó, azért az 5 perces plankolás esetleg, megpróbáltam másra gondolni, mint amit csinálok, de a 3. percnél már nehezen ment. :D A hátsó tolódzkodást most sokkal könnyebben csináltam, mint korábban, a térdelős fekvőtámaszt pedig kifejezetten szeretem. A gumiköteles húzódkodás még kihívást jelent, dupla gumikötéllel vicces volt, az szinte felpattintott. Nagyon tetszik a sparrowbag, egyrészt jó vele dolgozni, másrészt olyan cuki, tetszik az alakja.


Az otthoni edzés is megvolt, ebben Mimi módszereit alkalmazva sokkal gyorsabb és lendületesebb lettem, rövidebb idő alatt sokkal több mindent tudok teljesíteni.
A kardió sem maradt el, egész jót futottam, elliptikus trénereztem és bicikliztem, alaposan meghajtottam magam, de jól esett.

Erre a hétre is jutott néhány újdonság: készítettem Mimi receptje alapján sajtos - tökmaglisztes muffint, nagyon jól sikerült, valamint egy barátnőm receptje alapján kölespudingot, ez is finom lett, a halas nap most házon kívülre esett, de nem maradt el. A múlt héten már főztem “gesztenyepudingot”, most vaníliával rétegeztem, ez is sikersztori lett. Itt azonban még nincs vége sornak: készítettem édesburgonyát és sütöttem sütőtököt is, mindegyikkel most volt először dolgom, de nem utoljára.

Érzem, hogy fejlődök és most már el is tudom hinni, hogy ennyi mindenre képes vagyok, jó érzés, hogy mindezt meg tudom csinálni.