Fitness Blogger program 2: Emi bemutatkozása

Kedves blogolvasók!

Emi vagyok, 27 éves, nemrég szabadultam az egyetemről mint tanuló és teljes állásban dolgozom egy egyetemi projekten. Mellette hetente több alkalommal sportolok, több évi kihagyás után vettem fel újra az edzőcipőt.

Kiskorom óta folyamatosan jártam különböző iskolai edzésekre (nagy lelkesen) ám a középiskola végén mindenféle testmozgással felhagytam, mondván, kell az idő a tanuláshoz. Ezt a filozófiámat az egyetemen is folytattam, ám a folyamatos tanulás sokakkal ellentétben nálam nem súlygyarapodást, hanem súlyvesztést okozott.
De sokszor előfordult, hogy teljes étkezéseket hagytam ki, csak hogy végre egy könyv fejezetének a végére érjek! Sajnos akkoriban nem voltam a tudatában annak, hogy hol rontom el és miért mutat a mérleg mindig kevesebbet. A lényeg az, hogy egy mélypont után úgy gondoltam, hogy a sport talán segít ezen a problémán túllendülni, és ez így is lett. Azóta ha esik, ha fúj, bizony elmegyek edzeni!

Azért jelentkeztem a programra, hogy visszajelzést kapjak az eddigi munkámra, es útmutatást a jövőre nézve: milyen úton kell haladnom a célom eléréséhez. Ideje ráncba szedni az edzésprogramomat, amit saját magam csináltam, és az étkezésemre is jobban odafigyelni. Másfelől, fel szeretném hívni a figyelmet arra, hogy hozzám hasonlóan sokan mások is küszködnek a soványságukkal. Lehet sokaknak hihetetlen, hogy egyesek pont annak örülnek, ha végre kihíznak bizonyos ruhadarabokat, de bizony belőlü(n)k is sok van!