FitnessBlogger program: Vivi - 7. hét

Túl vagyok a folytatás első hetén. Úgy érzem a múlt héten kicsit megéreztem a változást. Volt 1-2 alkalom amikor megéreztem a szénhidrát csökkentést, nehezebben ébredtem egésznap az agyam mintha ki akarna esni a helyéről, „nyomottnak” éreztem magam. Bár ez a csökkentett pihenési időmnek is köszönhető. Ám ezen a héten valahogy jobb lett minden. Beiktattam egy töltőnapot, ezt igazából én magam döntöttem el. Igazából nem ettem semmi minősíthetetlent, inkább csak ilyen sóspálcika és hétvégén egy kis bort is fogyasztottam, amolyan lazulásképp. Nagyjából tartottam is a mértékeket. Bár a vasárnap kétszeri kaja, nem a legelőnyösebb.

A közös edzések iszonyat jók, kedvelem a köredzéseket. Az egyedüli edzéseket viszonylag időben végrehajtom 1-1,5 óra alatt. Kicsit ráálltam a kevesebb pihenőidőkre, ugyebár a szuperszettek ezzel járnak, sajnos sokszor nem sikerül minden géphez odajutnom mikor kellene, így módosítanom kell a sorrenden. Ez kicsit idegesítő, amikor haladna az ember és tényleg azt látja, hogy kényelmesen, mint egy fotelban pihen az ember, s nyomkodják a telefont stb... Én is előveszem néha a telefont, de csak zenehallgatásra és max. chekkolom az edzéstervem.

A múlt héten ismét sok impulzus ért, és ilyenkor dühösen lemegyek az edzőterembe és beleadok apait-anyait. És utána mint aki újjászületett kilépek az ajtón, megkönnyebbülést érzek.

Étrend

Készítettem furcsa dolgokat, mert kezdtem megunni a csirkemell a’la naturt. Pl. földimogyorót tettem mellé vagy éppen kókuszdióhúst sütöttem kicsit vagy egy kis almát pároltam hozzá. Mondhatni érdekes íz világot sikerült összehoznom, de brutál finom lett. Rákattantam a proteines zabpalacsintára, egyre többször ez a reggelim, vagy valamilyen köztes étkezésem. Ám a banános palacsintámból császármorzsaszerűség lett, még nem igazán tudom mit rontottam el?!:) Majd next time…


Kezd tudatosulni bennem hogy a nagyobb falat ebben a programban nem a hasam, hanem sokkal inkább a felsőcomb, popsi formálás lesz. Eddig is változtam, de Mimi már említette, hogy most jön giga harc…