FitnessBlogger program: Vivi - 6. hét

Vége, vége lett egy programnak, mely során megannyi sok jó tanácsot kaptam. És biztosan állíthatom, mind-mind hasznomra vált. Ígértem nektek, hogy leírom centikben milyen változások következtek be. Most mértem le magam.☺




2014 szeptember 2-án a következő adatokat jegyeztem fel:
  • Kar: 28 cm
  • Mell: 90 cm
  • Mell alatt: 81 cm
  • Derék: 7 5cm
  • Csípő: 86 cm
  • Has (köldöknél): 83 cm
  • Comb: 56 cm
  • Combközép: 51cm
  • Vádli: 39cm

Ma 2014. október 15-e van:
  • Kar: 27 cm
  • Mell: 88 cm
  • Mell alatt: 76 cm
  • Derék: 72 cm
  • Csípő: 84 cm
  • Has (köldöknél): 81 cm
  • Comb: 55 cm
  • Combközép: 50 cm
  • Vádli: 37 cm 
Súlyban 66 kg-val indultam, most 65 vagyok. Ebben nagy változás nem következett be, de nem is nagyon akartam, a 178 cm magasságomhoz. A legkritikusabb pont még mindig a combom. És a legnagyobb meglepetés a hasam, vagyis inkább a halványan látszani akaró kockáim.
Tényleg sokat változott már most az alakom (ruháimon is érzem) és a közérzetem is jobb lett, energikusabbnak érzem magam, annak ellenére, hogy lelkileg kicsit megviselt is voltam az elmúlt hónapban egyéb gondok miatt. Ám mindig mentem, csináltam, kikapcsoltam, ha pedig nem tudtam konditerembe menni, otthon oldottam meg az edzést.

Abban viszont minden hozzáértő embernek igaza van, minden az étkezésen múlik, ha te napi 3 pizzán és társain élsz, de edzel mellette, attól még ugyanolyan dagadt disznó maradsz, max csak a lelkiismereteden segítesz. A tested tudja, mire van szüksége, a kérdés az, hogy te azt nyújtod e számára amire tényleg szüksége is van vagy pedig „álcázott” kajákkal tömöd magad. Ne higgyétek azt, hogy sosem csábultam el, ó de mennyire, viszont mérlegeltem, mértékkel fogyasztottam. Tehát nem fél tábla csoki, hanem max 1-2-3 kocka heti 1x.

Edzések terén Mimi folyamatosan kihozza belőlem az állatot, amikor én azt mondom fáradok, ő azt mondja jöhet a következő kör. És tudjátok mi a vicces? hogy mindig az utolsó két kör megy teljes egészében, megállás nélkül, mintha felpörögnék a végére és nem lenne megállás.

Most jöjjön (még egy) örömhír, folytatom a programot, azt hogy ez lesz-e az utolsó vagy sem, az még a jövő kérdése. De új program, újabb szigorítást is hoz magával. Említettem, hogy a combommal nem vagyok még mindig elégedett, úgyhogy az étrenden szigorítunk szénhidrát téren, kevesebb lesz a megengedett mennyiség. Ez azért is lesz érdekes, mert a reggelik nagy része kornspitz, teljes kiőrlésű termékekből állt. Ezt most el kell dobnom és mindennapossá tenni a „zabpehely + gyümölcs” kombót. Úgy igazán nincs bajom ezzel, csak vannak bizonyos formái, amit én nem bevinnék, hanem ki.. Értitek.. ☺ De a cél érdekében mindenképp állandó reggeli ételem lesz. Tehát újabb 6 hét, mely során megosztom veletek tapasztalataim az edzésekről és az étrendemről, s hatásáról.