FitnessBlogger program: Eszter - 2. hét


A második hét is eltelt. Hétvégén hazautaztam anyukámhoz, megragadtam a lehetőséget, hogy személyesen is elmondjam neki, hogy jelentkeztem a programba, illetve az első hetet. Először nem igazán volt pozitív a hozzáállása, mint kiderült az ismerősei piszkálták miattam (hogy nézek ki és milyen ételeket posztolok), de mire a mondandóm végére értem, megnyugodott.

Hétfőn egy saját edzést végeztem - először lementem kocogni egy kicsit, lépcsőztem 3 emeletet, majd a nappaliban tornáztam. Kedden és csütörtökön Mimivel edzettem, volt fekvőtámaszba kisétálás, egyik kedvencem. A guggolás még nem megy tökéletesen, de minden edzés alkalmával előkerül. A héten két új gyakorlattal ismerkedtem meg, evezés Smith-keretben és fekvőtámasz Smith-keretben - utóbbi be is írta magát a kedvencek közé. A kettlebell-lel végzett deadlift-et kifejezetten jó végezni, nagyon élveztem. További újdonság volt a mellről nyomás és a fitball-on végzett felülés is, valamint a négyütemű fekvőtámasz könnyített verziója, és csigán is eveztem. Mindkét edzésen sikerült megfelelően lefáradnom.

Szombaton került megrendezésre több egyéb futóprogram között a Spar Gyaloglás - 2700 m, ezt teljesítettem, mint negyedik edzést, nagyon jó hangulatban telt. Amikor hazaértem, csak akkor néztem meg, mi van a csomagban: többféle kupon, amiknek a beváltásával többet lehet megtakarítani, mint amibe a nevezés került - 50%-os belépő az állatkertbe, 15%-os spar-os kupon 4 db, talán apróság, de azért örültem neki. :)

Az étkezést sem hanyagoltam el, készítettem zabpelyhes muffint - anyukám mikor ránézett a tésztájára, ami gyakorlatilag folyt, elléggé kételkedett a végeredményben, de amire a párom azt mondja, finom, az sikernek tekinthető, észre sem vette, hogy nincs benne liszt. Meg kell ismerni az alapanyagok tulajdonságait, amivel dolgozunk, így nem érhet csalódás.

Szerdán sikerült otthon hagyni az előre összekészített ebédet, ezért útközben beugrottam a zöldségeshez és vettem gyümölcsöt, a tízóraiból (teljes kiőrlésű pékáru pulykamellsonkával) így ebéd lett, a meleg ételt pedig vacsorára fogyasztottam el, nem okozott fennakadást a dolog. A héten volt olyan nap, amikor elértem fehérjepor nélkül a megfelelő beviteli mennyiséget és két “halas napom” is lett. A kalóriakeret elérése egyre könnyebben megy, szépen lassan alakul minden.