FitnessBlogger program: Kata - 5. hét

Az 5. hét sem volt hajtósabb, mint a többi. Az edzések pedig egyre nehezebbek és jönnek az eredmények is.

Az első edzésből másnap reggel repetáztam, mert abba kellett hagynom az utolsó kör előtt, ezért két kört "grátisz" még megcsináltam- jó volt így kezdeni a munkanapot. Mint írtam, vagy reggel edzem, vagy soha... egyre inkább úgy látom muszáj leszek tartanom magam hozzá, mert valóban így van.
A köredzéseket nagyon kedvelem - hogy szakad rólam a víz, még akkor is, ha hideg van ( én kint edzem az udvaron), hogy visz előre a zene, általában rövidebbek, mint a többi edzés, pedig alapos vagyok, de a pihenőket nem szeretem végigcsinálni... szeretem, ha a fülemen csöpög ki az adrenalin. A zene újra Aoki volt, de a nyújtásnál is bent hagytam - hát űberf...a! NEON FUTURE PLAYLIST


Szombaton dolgoztam, tervbe vettem, hogy ha ráérek, kimegyek a maratonra a barátaimhoz... az lett a vége, hogy alig értem haza a hatalmas dugó miatt a Román-Magyarra - onnan meg a hírek jöttek a többi jóismerősről, hogy merre járnak (volt kiért aggódni). Jól játszottak a fiúk... a lesgóloknál majd felrobbantam... de az a pofátlan gól Dzsudzsáktól klassz volt - attól még változatlanul nem kedvelem, még ha azért nagyon klassz focista. A foci ilyen :) és én nagyon szeretem- a lelátón is. Volt mit kiadni  edzésen :) 

Kerestem egy klassz lemezt a Spotify-on ( Jimmy Somerville/Bronski Beat/Communards — The Very Best Of Jimmy Somerville, Bronski Beat And The Communards ) és először a Mimivel való munka alatt guggoltam rúddal a nyakamban - nem is tudtam, hogy képes vagyok igazán rá....

Vasárnap reggeli edzésként is klassz edzés várt: ciki, nem ciki - problémát jelent ugrókötelezni :D burpee-vel kombinálva igazán inspirált, hogy ne rontsak -, a természetemből fakad, hogy már csak azért is megcsináltam. 

Van egy nagyon kedves dietetikusom, akivel már január óta dolgozom és ő aztán jól kitanított: alvás, folyadékbevitel, rostok- ha nincs időm, lehetőségem figyelni a kalóriákra -  Mimivel és a Dettivel való együttműködés meghozta az eredményt: szeptember 26 óta -4cm-t veszítettem a haskörfogatból. Aki egy picit is tájékozott az obezitás témában, tudja, hogy az az egyik legveszélyesebb dolog a szívünkre nézve, ha a belső szerveink zsírosak- most elhagytam 4cm belőle.

Nagyon köszönöm az edzéseket Mimi, magamtól ilyen eredményre nem lennék képes!

Üdvözlettel, szép hetet kívánok,

Kata