FitnessBlogger program: Eszter - 1. hét

A múlt heti állapotfelmérés után ezen a héten megkezdődött a közös munka, akkor nagyon izomlázam volt, ezen a héten egyszer sem. Edzés után hazaérve vettem egy forró fürdőt és vacsora után magnéziumot vettem be. Nem állítom, hogy csodaszer, vagy hogy biztosan ezért nem volt izomlázam, de megúsztam. Két súlyzós edzés volt, egy saját, amit korábban is végeztem és szombaton kocogtam egy kellemeset.

Az edzések nagyon jó hangulatban teltek. Ismerkedtem a gyakorlatokkal, eszközökkel, volt, ami kicsit könnyebben ment és akad amin bizony még dolgoznom kell, de tudom, hogy ha teszek érte, akkor jobban fog menni. Életemben nem volt még a kezemben sparrow bag, de már most kezd a szívemhez nőni, nagyon jó érzés volt dolgozni vele, és a kettlebell is tetszett. Minden gyakorlat egy új élmény, fejben is ott kell lenni.

Az étkezéssel kapcsolatban: a cukrot és a fehérlisztet már sikerült korábban száműznöm nagyjából, az egészséges sütiket sem készítem túl édesre és gyümölcsből preferálom a nem túl érettet vagy savanyúbbat. Napközben azt fogyasztom, amit viszek otthonról, előre előkészítem a reggelit - csak kiveszem a hűtőből és kanalazok, csomagolom a tízóraimat, ebédemet, ha nem érek addig haza, akkor az uzsonnát is. Jó érzés, hogy nem kell napközben azon gondolkodni, hogy mikor mit fogok enni. Ismét sikerül legalább 2 l folyadékot meginnom, kis odafigyelés csupán. A héten két receptet próbáltm ki, ebből az egyik egy proteines zabsüti volt, finom lett, tízórainak tökéletes volt, a másik egy általam kicsit továbbfejlesztett banános zabpalacsinta volt, még páromnak is ízlett. Ezen a héten a halas nap szombatra esett - tonhalas tésztát készítettem, ezt nem tudom megunni. (Minden héten legalább egyszer fogyasztok halat, innen a halas nap kifejezés.)

A kapott anyagokat áttanulmányoztam, majd tudomásul vettem, hogy bizonyos dolgokon változtatnom kell. Többet kell ennem, ez legalább olyan nehéz eset, mint a fordítottja. Hamar rájöttem, hogy más beosztással könnyebben teljesíthetem a bevitelt, minden étkezésnek meg kell lennie egy minimumkalóriának, hogy a nap végére ne maradjon túl sok - nem állítom, hogy minden nap sikerült, de igyekszem. Maradt a 6 étkezés, ebből a reggeli és a “good’night’snack” kicsit kevesebb, a közötte lévők pedig nagyobbak, így elkerülöm, hogy teli hassal feküdjek le, az nem vezet minőségi pihenéshez. Nagyon sok izgalmas egészséges receptet találtam a neten, biztosan ki fogok próbálni párat közülük.

Már most várom a következő hetet. :)