FitnessBlogger program: Emi - 3. hét


Fehérje, fehérje, fehérje 

Kezdek megérkezni a program sűrűjébe… Ezen a héten már tényleg én csináltam a gyümölcsös turmixokat, de bevallom ez a fehérjeportól ragacsos nedű, csak edzés után esik jól. Reggelente igencsak meg kellett erőltetnem magam, hogy legyűrjem, ráadásul mivel habos állagú, egyszerre telített, de éhes is maradtam utána, mert kalóriában bizony nem gazdag.

Viszont lemértem, hogy a bolti joghurt, amit eddig fogyasztottam, mennyi cukrot tartalmaz… és majdnem elájultam! 42 gramm cukor… és ez ment egy jó ideje a szervezetembe minden reggel. Azt értem, hogy ezzel elkussoltatom a gyomrom egy darabig, de hogy nem ez a legegészségesebb opció, az biztos. Valahogy azért be kell pótolnom a kieső reggeli kalóriámat, ezen fogok dolgozni a jövő héten.

Az edzés terén sajnos összeszedtem egy derékfájást. Sajnos ez megakadályozott abban, hogy tovább feszegessem a határaimat a deadliftnél. Jó lenne az a hatvan kiló, két szettben, nyolc ismétléssel. Egyszerűen nem megy ki a fejemből, és nincs türelmem kivárni, hogy mikor állhatok neki újból. Eddig ez a súly két szettben, öt ismétléssel ment. Ideje fejlődni!

Sok gyakorlatot szeretnék „feljavítani” ilyen téren, mint például a guggolást. Az is egyre jobban megy, sőt mintha azt venném észre, hogy a lábaim kifejezetten jól reagálnak az új edzéstervekre. A leg press és kitöréses biszett után úgy „összeállt” a combom mint a beton. Eddig soha nem végeztem biszetteket, és lóg a nyelvem a szettek között, de úgy tűnik, hogy használnak! Ezt a három napig tartó izomlázból is leszűrtem…

A pull up-okat és a chin up-okat is többnyire saját testsúllyal kell végeznem. Amikor papíron megláttam, hogy „30 db saját testsúllyal” kicsit elhűltem, de több szettben elosztva, szépen megcsináltam mind a harmincat. Az új TRX-es gyakorlatokra (pl. chest press, chest fly) még rá kell éreznem. Amilyen egyszerűnek tűnnek első ránézésre, olyan bonyolultak.