FitnessBlogger program: Zsófi - 8. hét

A Fitnessblogger programom nyolcadik hete kicsit rendhagyóra sikeredett, mert most is sajnos csak kétszer tudtam elmenni edzeni. A hosszúhétvégén Sopronban jártunk a barátaimmal és csak kedden és szerdán voltam edzeni. Ezeken a napokon voltak a közös edzéseim Mimivel.

Kedden egy pár fekvőtámaszos kör után elölguggolást csináltam. Ennél a gyakorlatnál még szoknom kell, hogy ekkora súly nehezedik a vállamra, de legalább már tudom, hogyan kell megfogni a rudat. Ezzel a gyakorlattal felváltva merevlábas felhúzást csináltam, ami miatt másnap eléggé szenvedtem, mert durván izomlázam lett. Kedden még a felsőtestemre is edzettem (tolózdkodás padon, döntött törzsű evezés, fekvenyomás).


Így másnap izomlázam volt a karomban, vállamban, combfeszítőmben is. Ezt el is panaszoltam Miminek a bemelegítés alatt és erre azt találta ki, hogy akkor kettlebelles és saját testsúlyos edzést tart nekem. Jó volt nagyon, hogy egy kicsit teljesen más fajta edzésem volt és a végén tiszta piros arccal leizzadva álltam be a zuhany alá.

A legnagyobb kihívást az american swing jelentette számomra, hogy  egyenes derékkal, elég magasra tudjam lendíteni és ne állítsam meg az ismétlések között. De ráéreztem, amikor már négyet-ötöt csináltam egymás után és olyan jó érzés volt, hogy ment. :)

Ahogy már említettem csütörtökön indultunk reggel Sopronba, ahol első nap sajnos esett végig az eső.
Pénteken már csak a szél fújt, így egy csomó időnk volt várost nézni, sétálni a régi városrészben.

                                                          
Ezek a képek a Tűztorony és az Új utca környékén készültek.     
    
Szombaton pedig egy kisebb, 20 kilométeres túrát tettünk Fertőrákosra, ahol a helyi pincészetekben muszáj volt megkóstolnunk a híres Soproni kékfrankos és a Zöld vertellini nevű borokat.


A felső képen én vagyok, háttérben a Fertő-tóval (ami alig látszik). Az alsó képen pedig a soproni Károly-kilátó tetején állunk.


Tényleg egy kicsit rendhagyóra sikeredett ez a mostani posztom, de nem bántam meg, hogy kimaradt ez a négy nap az edzés terém és a tiszta kajálásról ne is beszéljünk, de úgy gondolom, most megérte és hétfőn feltöltődve, újult erővel megyek majd le a terembe.