Új év - új élet(mód): Réka - programösszefoglaló

Réka az Új év - új élet(mód) program "távoli" résztvevője volt. Ez azt jelenti, hogy vele soha nem találkoztam személyesen, az edzésterveket minden héten online küldtem el neki (természetesen ahol kellett képekkel, megfelelő videókkal illusztrálva) és az étkezésben is e-mailben segítettem.
Ahhoz, hogy valakit nyugodt szívvel elvállaljak ilyen formában, szükséges bizonyos edzésmúlt, hiszen egy kezdőnek nem lehet ily módon megtanítani a gyakorlatokat. Ez Réka esetében maximálisan megvolt, hiszen korábban is edzett, sőt edzői végzettséggel rendelkezik, tehát a gyakorlatok kivitelezését tanulta. Talán csak egy, vagy két dolog hiányzott: a motiváció, a rendszeresség.
A hetente kiküldött változatos edzéstervekkel szerintem hozzá tudtam járulni ahhoz, hogy Réka újrakezdje a sportot, ismét az élete részévé váljon a rendszeres edzés és a helyes táplálkozás.
A program ideje alatt a kommunikáció kicsit nehézkes volt, de végülis Réka a néhány kihagyástól  (betegség miatt) eltekintve végigcsinálta az előírt edzéseket és sikerült ráállnia a helyes útra.

Réka beszámolója:


"Szia Mimi! :)

Elnézést szeretnék kérni az elmúlt hetekért, hogy későn írtam neked beszámolókat, csak annyira el vagyok havazva.... felkelek, edzés, munka, alvás... kb. ezek a mindennapjaim. Elég hosszúak és fárasztóak, de az edzés ettől független nem maradt el. Meg szeretném neked köszönni minden segítséget és bizalmat felém. Nem gondoltam volna, hogy sikerül valaha elindulnom megint... de a te segítségeddel sikerült :) Tényleg nagyon nagyon szépen köszönök mindent!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

El sem hiszem, hogy ilyen hamar eltelt ez a 3 hónap. Emlékszem, hogy még most jelentkeztem.... teljesen kétségbe voltam esve, mert 8 hónap alatt közel 15 kg-ot sikerült híznom és hiába kezdtem bele az edzésekbe egyszerűen nem ment magamtól, napokon, heteken belül abba hagytam és inkább a könnyebbik utat választottam.... ETTEM. És amikor már minden veszni látszott és még mindig csak a kg-ok jöttek fel, akkor találtam rá Mimire. Elsőnek vacilláltam azon, hogy jelentkezzek vagy sem... de végül megtettem.... és a sok ember közül hála istennek engem választott ki az egyiknek, amiért nagyon hálás vagyok neki. :) Január első hetében el is kezdődtek az edzések, mérések, kaja.... elég nagy falatnak tűnt, de hittem, hogy Mimi segít elindítani a helyes úton.

Heti 5 nap edzésem volt ebből 3 súlyzós + ezek végén kardió, illetve 2 nap teljes kardió konditeremben. Nagyon nehéz volt minden. A súlyokat alig bírtam (pedig van/volt sport múltam), de keserves volt. A kardiókról nem is beszélve... az első héten végig rosszul éreztem magam egy kicsit mindig. Azt hittem, hogy sosem leszek jobb... de napról napra, hétről hétre erősödtem és formálódni kezdtem, amit el sem akartam hinni. 1 hónap múlva megkértem Mimit, hogy ha nem lenne nagy gond akkor váltanék otthoni edzésre, de a kardiós részek maradjanak a teremben. Ő rugalmasan állt a dolgokhoz és már küldte is a kemény otthoni edzéstervet, 2 nap súlyzós + 1 nap törzsizom erősítés és a kardiók amik maradtak.

Az egészséges kajára is nagyon nehéz volt átállni megint. Az első pár hétben sokszor előfordult, hogy bűnöztem, olyat ettem amit nem kellett volna. De ez is szép lassan kezdet beállni a hús, zöldség kombinációra meg néha egy kis barna rizs, kuszkusz... ilyenek. Sok gyümölcs, zöldség... és egyre kevesebb nasi. És a kg olvadtak is lefele lassan-lassan.

3 hónap alatt elmondhatom, hogy alakult a testem, bár kg-okban nem sok ment le, de minek foglalkozni a kg-al,h a a látvány mást mutat?! :) 76,1 ről indultam és most vagyok 71,6. Nagy örömmel tölt el már ez is és sok mindent köszönhetek Miminek. :)"

Örülök, hogy segíthettem, csak így tovább! :)