Új év - új élet(mód): Anita - 13. hét

Sziasztok!

Eltelt a 13. hét, és ez volt a program utolsó hete is egyben. Nagyon gyorsan halad az idő, azt kell mondjam.

A hetet pihenőnappal indítottam, mert reggel angolom volt, munka után pedig egy előadásra mentem a barátnőmmel, így aznap az edzés nem fért bele, de legalább az előadás jó volt :)

Kedden délután a szokásos jógára mentem, most is nagyon jól átmozgatott, sok-sok nyújtást csinálunk, ami kifejezetten jót tesz, mert alapból nem nagyon szeretem a nyújtást. A végén a relaxáció alatt az oktató egy nagyon érdekes hangszeren játszott nekünk: hang a neve. Érdemes rákeresni youtube-on, nagyon élvezetes hallgatni.

Szerdán délután mentem edzeni, felsőtestes napom volt. Azt hiszem most már tényleg érzem, hogy mekkorák azok a súlyok amikkel dolgozni kell ahhoz, hogy izomlázam is legyen a végére....
Csütörtökön közös edzésem volt Mimivel, és azt kell mondanom, hogy a program legnehezebb edzését rakta össze nekem :) Már az első körben éreztem, hogy ez kemény lesz, és a 4. kör végére már egész biztos is voltam benne :D Nagyon jó volt, sok-sok guggolással és elmaradhatatlan izomlázzal másnap.


Pénteken délután felsőtestes edzéssel folytattam, a szokásos jó hangulatú hétvégeindító edzés volt. Még kicsit éreztem a szerdai izomlázat, de ettől függetlenül minden gyakorlatot meg tudtam csinálni szépen.
A szombat reggel kicsit nehezen indult, ilyenkor mindig nehezebben szedem össze magam. Így majdnem 11 óra volt mire a terembe értem. Ellenben ilyenkor végképp kihalt a terem, a népek inkább otthon főzik/eszik az ebédet :D Szóval kényelmesen lehet edzeni. Kicsit még éreztem a csütörtöki edzésből az izomlázat, de jól rádolgoztam. Így vasárnap még inkább izomlázam lett :D

A négy súlyzós edzést gondoltam lenyomom egy kardióval vasárnap, de aztán addig gondolkodtam a jövő hetemről, hogy inkább súlyzóztam megint, és majd hétfő-kedden pihenek. Úgyhogy délelőtt még megejtettem egy felsőtest edzést, hogy ez a nap se teljen el mozgás nélkül :) Mert az olyan jó... :)

A diéta tekintetében minden maradt a régiben, a legjobb hogy végre eperszezon van, így minden délelőtt eszek egy kicsi epret. A kedvenc gyümölcsöm :) És ha eperszezon, akkor visszavonhatatlanul itt a tavasz :)

Edzetek sokat a jövő héten is :)

Anita