Tavaszi megújulás program: Bea - 2. hét


Szép jó napot kívánok mindenkinek! :)

Egy újabb hét telt el, ami szintén remek volt! (Nem is értem, miért nem kezdtem el előbb edzeni? o.O) Sajnos (vagy, ha úgy vesszük nem sajnos, hisz ez mutatja, hogy minden jól működik odabent) egy pár napra kerülnöm kellett az edzőtermet női gondok miatt. És már alig vártam, hogy újból nyeregbe pattanjak! :)

Ezen a héten többek között arra is rájöttem, hogy habár az edzéseket rendszeresítettem az életemben, ez így még kevés. Az étkezésemet is okosabban kell kialakítanom.
Gondolom, nem vagyok egyedül azzal a „problémával”, hogy nagyon-nagyon-nagyon szeretek enni. De tényleg nagyon! :D Jó, azért ne azt képzeljétek, hogy két pofára zabálok. Inkább az a gond, hogy étkezések között is csipetegek. Egy kis ez, egy kis az… Na, ismerős? :) Valahol olvastam, hogy: „A lapos has nem az edzőteremben, hanem a konyhában kezdődik.” Jó kis gondolat. A következő hetem fő feladata az lesz, hogy kialakítsak egy diétás étrendet, mindezt vegetáriánus formában. Sok ember azt gondolhatja, hogy „Jesszus, ez elég nehéz, hisz a fehérjét csak húsból lehet pótolni”. Ez nem igaz, hisz példának okáért a csicseriborsó remek fehérjeforrás. Csak úgy, mint a tofu vagy egyéb hüvelyesek. És persze ne feledkezzünk meg a fehérje turmixról sem, amit minden súlyzós edzés után iszok, illetve, ha iszonyatos édesség utáni sóvárgásom támad. :)


A héten új eszközökkel bővült az edzős cuccom. Egy kulaccsal és egy edzőkesztyűvel. Már régóta vágytam a drágaszágra és végre megvan! Egész úgy éreztem magam az edzésen, mintha régi motoros volnék! :)



A mai napon kombinált edzés volt a menü, ami szuper jó volt! Ezeket szeretem a legjobban, mert ez egy olyan komplex átmozgatása az egész testnek, ami után tényleg szó szerint édes a pihenés. Az edzés egész ideje alatt fülesen keresztül zenét hallgattam, amit most visszagondolva már bánok. Ez az edzőterem, ahová járok elég családias, jó hangulatú kis hely, ahol pár alkalom után már megjegyzik az ember arcát és akár beszélgetésbe is lehet elegyedni a többiekkel. Nos, a zenehallgatásommal ettől a lehetőségtől zártam el magam. Jó tanácsként hadd mondjam nektek, hogy súlyzós edzésnél ne hallgassatok zenét. Recepciós néni úgyis DJ-ként is üzemel, elég az. Adjátok meg a lehetőséget magatoknak az ismerkedésre! Ezzel a Bea „bölcselettel” zárom is soraimat. Legyetek jók, eddzetek ésszel, egyetek okosan és aludjatok eleget! Harcos népünk győzni fog!