Tavaszi megújulás program: Eszter - 2. hét

Helló Mindenki!

2. heti élménybeszámolómmal jelentkezem.
Épp kivégeztem a súlyzós alsótest edzésemet, itt ülök a kanapén hulla állapotban. :) Sokszor nagyon nehéz összeszedni magam, hogy megcsináljam az előírt edzést, de utána mindig nagyon büszke vagyok magamra!
Néhány gyakorlattal vért izzadok, de tudom, hogy hozzá fogok erősödni mindegyikhez. Már most érezhető a változás az erőnlétemben, csak sokszor még az izomláz gátol napok múlva is :)

Az étrendjavaslatok betartása már keményebb dió. Aránylag jól sikerül, de túl sok tejterméket fogyasztok, le kell szorítanom egy kicsit. Sajnos "kekszeztem" is a héten, édes kekszeket és "jó reggelt" kekszet is fogyasztottam. Ezeket el kell hagynom, helyette esetleg korpás kekszet vagy saját készítésű kekszet rágcsálhatok. Az utóbbit holnap fogom elkészíteni, ma már voltam beszerzőkörúton. :) A receptet és képeket a jövő héten mellékelek.

Kalandra fel, puszi mindenkinek!