Tavaszi megújulás program: Bea - 1. hét

Sziasztok!

Az első hét ezennel megvolt jelentem tisztelettel! Hosszú idő óta ez volt az egyik legzűrösebb hetem. Na, azért nem az edzések beiktatása miatt, hanem egyszerűen most úgy alakult az életem, hogy mindennapomat szinte újra kellett szervezni. Rohantam egyik helyszínről a másik et cetera, et cetera… A lényeg, hogy ettől függetlenül minden napra betudtam illeszteni az edzést és mindent szépen, becsülettel elvégeztem. Ha ezen a húzós héten sikerült, akkor a többi nyugodalmas hetem már gyerekjáték lesz! :)

A másik nagy öröm az volt számomra (amiért persze a hátba veregetés megtörtént), hogy többször is sikerült magamat a csokoládéról lebeszélni. Gondolom ismerős számotokra az érzés, hogy bementek egy boltba egy üveg vízért példának okáért és belebotlotok a pénztárnál a csokipultba. (Kis szenyák miért oda rakják?) És jön a dilemma: enni vagy nem enni? Ahogy ez felötlött, nálam jött is rá a következő kérdés: megéri a 3 perc élvezet a várt hatás elmaradását/lassítását? A válasz egyértelmű: NEM! Szóval büszke voltam magamra, hogy képes voltam ellenállni. Annyit megengedtem magamnak a héten, hogy egy-egy túró rudit elmajszoljak. (Ez egy jó kis lépcsőfok a nass felhagyás felé.)


Mint ahogy írtam, elsődlegesen a lelki változásokról igyekszem inkább írni, amivel remélem sok rokonlélekre találok. :)
Edzőteremben edzem csak, egy héten egyszer Mimivel a Savoya Parkban, a többi napon pedig a lakóhelyemhez legközelebb eső teremben. Először arra gondoltam, hogy inkább otthon fogok edzeni, míg végül rájöttem, hogy jobb lesz nekem a teremben. Nem tudom, ki hogy van vele, én az a típus vagyok, aki, ha otthon akar valamit tenni (tanulás, edzés) könnyen kibillen a feladatból, mert otthon annyi más, érdekesebb dolog is van. Ezért döntöttem a terem mellett. És határozottan nem bántam meg! Ahogy beléptem már tudtam, hogy ezt nagyon fogom szeretni. Az a hangulat, légkör arra buzdítja az embert, hogy: „Haver told neki, ahogy csak bírod!” :D
Az edzőtermi zenéktől szuperhősnek, legyőzhetetlennek érzi magát az ember (köszönöm a recepciós lányoknak!), főleg, ha néztél pár workout motivation videót is, akkor még inkább benned van ez az érzés. Nekem ezt az életérzést ez a videó adta át, úgy Isten igazából:


Nektek van kedvenc videótok, vagy zenétek, amit nézve/hallgatva úgy érzitek, hogy tiétek a világ? Kommentként osszátok meg velünk! Vigyázzatok magatokra, jó edzést és szép hetet kívánok mindenkinek!

Harcos népünk győzni fog!"