Új év - új élet(mód): Andi - 12. hét

Sziasztok!

Nehezen találok szavakat. Ez a hét fantasztikus, hihetetlen ugyanakkor brutális volt. Bár a hét eleje kicsit döcögősen indult, tökéletesen elégedett vagyok az e heti edzéseimmel. Minden ment szépen, ahogy kell. Fantasztikus! Volt itt deadlift a sajátomat meghaladó súllyal, 8 ismétlés 50 kg-val guggolásból, invertált evezés fekvőtámasz biszett és döntött törzsű evezés 30 kg-al is. ☺ Bár ezekkel is rendkívül elégedett vagyok, de a hetem hihetetlen eredménye, a lényeg… a húzódzkodás és a tolódzkodás :D Mint majom a farkának… annyira örültem.
Emlékszem mikor télen először próbálkoztam húzódzkodni. Csak lógtam kinyújtott karral és a legnagyobb erőfeszítés és fogcsikorgatás közepette sikerült elérnem, hogy a felkarom az alkarommal 180° helyett csak 179°-et zárjon be. Akkor azt gondoltam „na ez az, amire én tuti genetikailag vagyok alkalmatlan”. Persze sosem hagynak nyugodni az ilyen próbatételek, és most is előjött a „csakazértis”. Bár még nincs meg az egy ismétlés, de a fény látszik valahol az alagút végén. Csütörtökön, Mimivel végzett edzésemen sikerült kicsikarni egy derékszögű helyzetet.


Aztán a hab a tortán a tolódzkodás volt. Télen a lefelé része megvolt, talán egy picit meg is tudtam tartani, de hogy kitoljam magam, az akkor tökéletesen esélytelen volt. Viszont most… Mimi posztjai között láthattátok már az eredményt. ☺



Az egyedül végzett edzésekre se lehet panaszom. Minden alkalommal sikerült valami korábban lehetetlennek tűnő feladatot abszolválni. Persze, különösen a csütörtöki edzés után, nem maradt el az izomláz sem, még két nappal utána is érzem a hátam. De legalább érzem, hogy növekszik ott a lapockák körül valami izomszerűség. Talán az új szárnyaim. ☺ A hétvégén levezetésképpen az idei első komolyabb strandröpizés is megvolt.

A kaja részével kicsit árnyaltabb volt a helyzet a héten. Sajnos két nap is egy kicsit lazábbra vettem a dolgot és sok felesleges szénhidrátot engedtem meg magamnak. Viszont ezek után az utóbbi időszakban érzett hatalmas nassolhatnékom is úgy tűnik csillapodott. Helyette a jövő héten inkább sort kerítek két fehérje beszerzésére. Akkor már nem lesz kifogás az egészségtelen finomságokra. 

Ha már Bea írt beszámolójában a motivációs videókról, én is megosztanám Veletek egyik kedvencemet. Ez a hosszabb fajtából való, és sajáttestsúlyos, de brutális, amit a csajok művelnek benne. Számomra nagyon motiváló!