Tavaszi megújulás program: Eszter - 1. hét

Sziasztok!

Hát, túléltem az első hetet! Azért írom, hogy túléltem mert olyan cifra izomlázam lett a hét közepére, hogy azt hittem belehalok! De aztán csak elmúlt, és folytathattam az edzéseket. Amik nagyon tetszenek! Teljes mértékben az erőnlétemre és az életmódomra van alakítva.
Változatos és pont annyi, amennyit bírok. Kardióztam, edzettem súlyokkal és egy méltánytalanul elfelejtett barátom is előkerült :) (a képen látható)




Az étkezésre előírtakat is igyekeztem betartani, nem volt nagyon nehéz, mert nem rögtön a "100 gr csirkemell-100 gr rizs-150 gr zöldség állandóan" combóval indítottunk :) Ehettem azokból, amiket szeretek, csak egy kis odafigyeléssel, apróbb változtatással. Bevallom, azért még nem sikerült "bűnmentesen" végigcsinálnom a hetet.

Szeretném megköszönni Mimi a fáradozásodat. Nem lehet könnyű valakit úgy irányítani, hogy még csak nem is találkoztunk. De úgy gondolom, a segítségeddel sikerülni fog elérni a célom!

Ui: Beának üzenem próbálja ki a Prodigy zenéit edzésre, extra-szuper-hero feeling ;)