Új év - új élet(mód): Réka - 11-12. hét

Rékától, a program távoli résztvevőjétől ritkábban kapok beszámolókat, aminek egyrészt nem örülök, mert a program elején heti egyet kértem és kevés kommunikációval nehezebb irányítani valakit. Másrészt megértem, hiszen pont azért, mert nem találkozunk, kevesebb az újdonság is.

Jöjjön most Réka legutóbbi levele az elmúlt két hétről:

"Nagyon jól haladok az edzéssel, bár hétvégére sikeresen ismét lebetegedtem, így a hétfői napom kimaradt nem akartam megerőltetni magam így pihentem.

Igazából nem tudok sok újdonságot írni. A súlyzós edzéseket továbbra is otthon végzem, az összes gyakorlatnál már emeltem a súlyokat, ami nagy öröm. :) Hétfő-szerda-péntek a súlyzós napok + kardió néha, kedd-csütörtök a teljes kardió nap. Hála istennek itt a tavasz, a jó idő így biciklizni is járok ki, kb 20 km-t szoktam menni pluszba.

Az étrenden sem változtattam, továbbra is a szokásos adag hús + köret + salik. A hétvégén volt egy kisebb bűnözés, így volt bűntudatom rendesen emiatt :D hamar elteltek a hetek, még most gondoltam, hogy mindjárt véget érnek a "közös" edzések. :) De hála Miminek rátéretem a helyes útra, kisebb nagyobb nehézségekkel. :)

Üdv.: Réka"