Tavaszi megújulás program: Eszti - 1. hét


Amikor megtudtam, hogy bekerültem a szerencsések közé, rettentő boldog voltam, sőt, be kell valljam, örömömben bizony elsirtam magam... Szegény tesóm hirtelen nem tudta, mi a bajom.. :)

Az első edzés előtt találkoztam Mimivel, hogy felmérje az erőnlétemet, nagyon-nagyon kedves volt már az első találkozásnál, igy még több kedvet kaptam a programhoz.

Az edzőtermi edzések... hát nekem nagyon furcsa és idegen ez az egész, mivel eddig vagy otthon, vagy a szabadban mozogtam, illetve a heti 1 WalkEnergie edzés ami azért megint más mint egy konditerem. Tehát kicsit bénának is érzem magam, hogy nem tudom melyik gép mire való, vagy hogy hogyan kell elinditani, vagy beállitani, de remélem, hamar bele fogok jönni :)

Az első edzést is nagyon élveztem, jó, hogy kihivások elé vagyok állítva, és persze az, hogy megtanulnom a gyakorlatokat helyesen kivitelezni. Az edzések közben ráébredek, hogy hol van szükségem leginkább a fejlődésre, illetve, hogy mire kell odafigyelnem. Mimi nagyon kedves, rengeteg kérdéssel bombázom őt az edzések közben, amire mindig türelmesen válaszol ( ezúton is köszönöm szépen a türelmességedet :D )


Próbáltam tartani magam a heti edzéstervhez, és a kajálásra is odafigyelni, csak néha azért becsúszott egy-két "bűnözés" :)

Holnap következik a második közös edzés amit már rettenetesen várok, és próbálok még többet beleadni a következő hétbe, hogy még jobb eredményeket érhessek el!