Tavaszi megújulás program: Eszti - 3. hét


Még egy hét eltelt, ez a hetem sem volt könnyű, sajnos nem tudtam visszamenni Budapestre családi okok miatt, de a Mimi által készített edzésterveket becsületesen megcsináltam és megint egy jó adag izomláz volt a jutalmam :) Amit persze egy cseppet sem bánok, hiszen ez is mutatja, hogy van értelme annak amit csinálok! 

Nehezen indult el a hetem, de egyre több kedvem lett az edzésekhez, néha még gondban vagyok az étkezéssel, de azzal is nagyon igyekszem, hogy minden rendben legyen. Főleg most, hogy itt voltak az ünnepek, hát, őszinte leszek, becsúszott egy-két mama-féle süti vagy egy-egy csoki, de úgy gondolom, hogy ennyi még belefér. :) Jövő héten nagyon figyelek mindenre, és igyekszem mégjobban kihozni magamból a maximumot és átlépni a saját határaimat! 
Nagyon megszerettem a súlyzós edzéseket, talán most ezt csinálom a legszivesebben, talán mert még új, lényegtelen, egyszerűen szuper! :) Mindenkinek ajánlom, persze nagyon fontos a helyes kivitelezés, amiben szerencsére nekem van segítségem, ( köszi Mimi :P ) ez nélkül talán nem is menni :)

A héten hétvégén indulok egy futáson, amit a városunk rendez meg, úgyhogy kicsit talán változni fog az edzéstervem is. Nagyon várom már, még sosem indultam ilyesmin, úgyhogy mindenkitől kérek egy kis pozitív energiát :)

Nagyon szép hetet kívánok nektek, és ne adjátok fel! Sikerülni fog! :)