Tavaszi megújulás program: Eszter - 3. hét

Sziasztok!

Eltelt a tavaszi megújulás program 3. hete is. Azt gondolom, ha így folytatom nem csak megújulni fogok, hanem nyárra én leszek a Claudia Schiffer :) Hitetlenkedve tapasztaltam a héten, hogy mennyit erősödtem amióta edzek. Visszanéztem az első heti edzésprogramomat, és mosolyogtam azon, hogy mennyire nem tudtam bizonyos gyakorlatokat végrehajtani, mennyire gyenge voltam hozzájuk. Ezek a gyakorlatok a héten már könnyen mentek, még súlyzókkal megterhelve is. Döbbenetes, hogy mennyit erősödtem :)
No, azért van még hova fejlődnöm, szeretnék megtanulni húzódzkodni is, bár ahhoz még mindig nem vagyok elég erős. De tudom, jó úton járok és Mimi segítségével sikerülni fog minden!

A héten az étkezéssel is elég jól álltam, leszámítva az ünnepeket, húsvét vasárnapján és hétfőn bûnöztem sajnos :( De! Készítettem magamnak finom, egészséges nassolni valót, isteni finom lett. 


Íme a recept:
  • 2-2-2 ek darált: lenmag, kókuszreszelék, mandula
  • 2 ek. zabpehely (nagy szemû, nem a darált)
  • 2 ek. vaníliás fehérjepor
  • 1 tojás és 2 tojás fehérje
  • 2 ek. olvasztott kókuszzsír
Használtam fahéjat, és gyömbérport is a keksz ízesítésére.
Gyúrd össze az alapanyagokat (ha túl kemény a tészta, akkor vízzel lazítsd fel), majd tedd hűtőbe, hogy a benne lévő zsiradék megkeményedjen. Pár óra múlva formázz kis gombócokat a tésztából, lapítsd szét őket alufóliára vagy szilikonos sütôlapra, és süsd őket előmelegített sütôben közepes lángon kb. 20 percig.

Egyszerû, de nagyszerû!