FitnessBlogger program: Kriszta - 3. hét

Ezen a héten a mozgásé volta a főszerep!

Egyre több változást veszek észre magamon, egyre jobban be tudom tartani az étrendemet. Már csak ritkán csábulok el a "nem egészséges ételek" felé! Az otthoni főzést könnyen megoldom, hisz eddig is főztem a családomra. A lányaimnak is ízlenek ezek az ételek. Sokszor azt veszem észre, hogy ha nem rakok el belőle magamnak nekem már nem is marad!

A mozgás terén is egyre többet bírok! Élvezem, hogy feszegetem a határaimat! Életemben először elmentem a Fitbalance-ra is. Nagyon jó volt. Tök jó volt látni, hogy ennyi embert érdekel az egészséges életmód és hogy ennyi ember egyszerre ugrál, mozog stb.

Ezen a héten még túl is teljesítettem a mozgásra szánt időt! Kíváncsi vagyok, hogy a következő hetekben még mik várnak rám és hogy fogok teljesíteni!