FitnessBlogger program: Zsófi - 2. hét

Az elmúlt hetem jelmondata a „mikor guggolok rúddal és gyúrjunk rá” volt. (Igazán nem is tudom, hogy helyesen mondom-e) Még csak tanulom a szakkifejezéseket, a gyakorlatok neveit. A kedvencem az volt, amikor Mimi mondta, hogy "akkor most menjünk hátra félkezes evezést csinálni". Azt hittem ott lesz egy kenu vagy egy kajak. :D

Tehát visszatérve a "jelmondatomhoz": ezen a héten már arra alapoztunk, hogy majd rúddal is elkezdhessem a guggolást. Kíváncsi vagyok milyen lesz, mert az lesz talán az első olyan gyakorlat, amire ha valaki azt mondja nyár elején, hogy ezt fogom csinálni pár hónap múlva, akkor szemberöhögöm.

Összességében úgy érzem, hogy fejlődök, de ez 2 hét után persze nem látszik, hanem én az állandó izomlázból érzem és abból, hogy már több vállból emelést tudok megcsinálni vagy nagyobb súlyokat használunk már, mint két hete az első edzésemen, ami nagyon boldoggá tesz. Valaki megosztott a neten egy képet, be is szúrom ide, ami kellő motivációt adott nekem a következő 10 hétre még, mert akkor már mindenki fogja látni, hogy én elkezdtem valamit csinálni a testemmel. ☺


Kicsit szeretnék a kajálásomról is írni, ami néha nagyon össze-vissza és sokszor elég egészségtelen. Hozzá tartozik a dologhoz, hogy mostanában a sport mellett az állásinterjúra járás lett az egyik hobbim, ami annyiban nehezíti meg az egészséges kajálásomat, hogy se előtte se utána nem bírok enni, ha meg haza kerülök megennék vagy öt mekis sajtburgert is. Nade, a nem interjús napokon már tényleg próbáltam arra odafigyelni, hogy ne egyek cukrot és helyette eritrittel édesítsek és próbálom a fehér lisztet is kizárni az életemből. Elkezdtem bújni a különböző blogokat egészséges, fitness süti receptek után kutatva. Egy párat meg is csináltam a héten, van ami egész fincsi lett de van ami a kukában végezte. Szép lassan hozzá fogok szokni ahhoz, hogy ne keressem az extrán édes ízeket egy-egy sütiben vagy ahhoz, hogy a maglisztekkel kicsit más a süti állaga. De sütit ennem muszáj-még ha no cukros és no fehérlisztes is-mert SÜTI=HAPPINESS ☺