Napi menü fotóalbum #4

Folytatódik napi kajás blogbejegyzéseim sorozata, hátha sikerül vele ötleteket adnom Nektek. :)
Az 1., 2., 3. részben írtak most is nagyrészt igazak, ha nem olvastátok a bevezetőjüket, akkor most pótolhatjátok, úgy érthetőbb lesz ez a bejegyzés is.

Most is írtam kommenteket, pl. hogy éhes voltam egész nap, 2 napig, aztán az oka is kiderült (B-vitamin brutál mennyisége) - szóval jó dolog a kajanapló, érdekes dolgokra derülhet fény belőle! Pl., hogy milyen kajára mikor hogy reagálsz, ilyenek...

Recepteket itt is linkeltem, ahol tudtam.



2014. szeptember 15. - HÉTFŐ
2. pihenőnap a Spartan Race után. Ma is éhes voltam, a tegnap esti tészta, amitől majd kidurrantam, mintha nem is lett volna. De ma már tűrtőztettem magam és normálisan ettem, mert nem lehet rendszert csinálni a telezabálásokból.
  • Reggeli: fehérjés zabkása áfonyával és málnával
  • Tízórai: túrós zabkása kakaóporral és kókuszreszelékkel
  • Ebéd: csirkemell kölessel, hagymával, cukkinivel, light ketchuppal
  • Uzsi1: paleo sütik (körtés bocis kicsiben, meg ez körtével)
  • Uzsi2: tofus sali tökmagolajjal
  • Vacsi: ua., mint az ebéd és a fotó is ua., mert este elfelejtettem
Inni: víz, 2 kávé, 1 gyümitea + minden olyan tápkiegem, ami a regenerálódásban segíthet: volt G-Bomb, BCAA, Speed Serum, L-karnitines üdítő

2014. szeptember 16. - KEDD
Újra edzésnap! Nem mondom, hogy nem haltam meg, de jó volt.
Hajnalban most nem voltam különösebben éhes, nem is ettem edzés előtt, főleg, hogy az időt is elcsesztem. Nap közben már volt, hogy megéheztem, de már nem annyira, mint tegnap. Kezd visszaállni a rend.
  • Edzés előtt: BCAA, Fireworks, kreatin, beta-alanin
  • Edzés után: Peak Delucious Whey, szőlőcukor, kreatin
  • Reggeli: 5 pici paleo bocimuffin (a receptben leírtnak a fele méret), 2 körtés sütim
  • Ebéd: csirkemell, hagyma, cukkini, padlizsán, póréhagyma, teljes kiőrlésű tészta
  • Uzsi1: 2 bocimuffin, 2 mákos-áfonyás muffin (fejlesztés alatt, ha 1x tényleg jó lesz, majd lesz recept), 2 szelet fehérjebomba túrótorta (kb. ez alapján a recept alapján, de más forma)
  • Uzsi2: sali dióolajjal, olivabogyókkal + 1 tonhalkonzervvel
  • Vacsi: ua., mint az ebéd

Inni: víz, 2 kv, 1 gyümitea


2014. szeptember 17. - SZERDA
Ma reggeliztem edzés előtt, mert egyrészt éhes voltam, másrészt szerdán súlyemelés van, amihez nem árt. Nap közben sokszor volt ehetnékem, úgyhogy kellett az önkontroll, de nem azért, mert éheztem volna, hanem mert ma főként otthon voltam és amikor a gép előtt dolgozom, mindig inkább felugrálnék kajáért...
  • Reggeli, edzés előtti "cuccok": 3 pici sütim (áfonyás-mákos), Speed Serum, kreatin
  • Edzés után: Scitec marhafehérje izolátum, szőlőcukor, kreatin
  • Tízórai: olyan sütiim, mint tegnap
  • Ebéd: csirkemell, padlizsán, zöldbab, babos-kukoricás konzervből egy pici, paradicsomszósz
  • + megettem egy csirkemuffinom, ami nincs a képen
  • Uzsi1: sütik, 1 újabb fajta is: körtés-túrós-tojáshabos (fejlesztés alatt)
  • Uzsi2: csirkemuffinok (recept később), tökmagolajos sali
  • Vacsi: mint az ebéd, a kukoricás cucc nélkül
Inni: víz, cola zero, 3 kv, 1 gyümitea


2014. szeptember 18. - CSÜTÖRTÖK
Ma ettem edzés előtt, mert deadliftelni kell az erő. (Mondjuk emeltem már maxot éhgyomorra is.)
Amúgy ma egész nap, illetve déltől folyamatosan éhes voltam, jobban mondva csak étvágyam volt, nem korgort a gyomrom, meg ilyenek... Tegnap is ez volt és rájöttem az okra: találtam 2 szemet egy olyan multivitaminból, amit korábban szedtem, és tegnap meg ma vettem be. Na most ez fullon van B vitaminból, de annyira, hogy B12-ből az RDA 8000%-a van benne. Az meg köztudott, hogy a B vitaminok étvágyat csinálnak. Ez a kis egyszálbelű, ektomorf alkatú fiúkáknak (meg lánykáknak is), akik nem bírnak tömeget növelni, meg enni se, nagyon jó, de engem idegbeteggé tesz, vagy legalábbis rohadt kellemetlen, hogy ez a hülye vitamin folyton etetni akar. Szóval ezzel sem szivatom magam többet. Kell a B vitamin, lehet az RDA többszáz %-a, de ami sok az sok.
  • Reggeli, edzés előtti cuccok: mint tegnap.
  • Edzés után: szintén
  • Tízórai: sütiim
  • Ebéd: 2 féle salimix + jégsali + paprika, csirkmell, tökmagolaj, tegnapi kukoricás-babos konzerv
  • Uzsi1: sütiim
  • Uzsi2: mint az ebéd, de olaj helyett fokhagymás ecettel
  • Vacsi: mint at előző, de csirkemell kockák helyett csirkemuffinokkal
Inni: víz, 1 kv, 1 koffeinmentes kv, 1 monster zero, 1 gyümitea, 1 GBomb, amikor először rámjött ez a hülye éhség

2014. szeptember 19. - PÉNTEK

  • Edzés előtt: mint tegnap, de csak 2 süti
  • Edzés után: mint tegnap
  • Reggeli: 4 sütim
  • Ebéd előtt már éheztem, megettem 2 tojásfehérjéből egy kis habot, amibe kávét is tettem ízesítésnek
  • Ebéd: sali, csirkemuffinok
  • Uzsi1, már otthon-otthon: zöldségleves, paradicsomos csirke, sali
  • Utsi2: alma, 1 doboz túró fehérjével
  • Vacsi: mint az 1. uzsi, csak fordított sorrendben és volt benne pár natúr csirkekocka is

Inni: víz, cola zero, 3 kv, pár pezsgőtabletta
Ma is többször megéheztem + du. óta nem jó teljesen a gyomrom. :S


2014. szeptember 20. - SZOMBAT
Végre nem voltam folyton éhes. :) Otthon-otthon egész nap, olyankor mindig kb. ezeket eszem. Amit Anya főz - persze direkt azt, amit szeretek - + amit találok: gyümik, magok, túrók a hűtőben. :)
  • Reggeli: 1 doboz cottage cheese, teljes kiőrlésű kenyér, kápia paprika
  • Tízórai: 1 körte, pár pufirizs, pár stem török- és egy kevés földimogyi
  • Ebéd: leves, mint regnap, brokkoli, sajttal töltött csirkemell
  • Edzés előtt nem volt semmi extra, utána Scitec 100% Whey protein, alma
  • Uzsi: 1 doboz túró fehérjével, kevés zaboehellyel, körtével
  • Vacsi: brokkoli, csirkemell darabok

Inni: víz, zero cola, light almdudler, 3 kv, monster zero, 2 pezsgőtabletta

2014. szeptember 21. - VASÁRNAP 
Ma délelőtt úszni voltam. Edzés előtti és utáni "extrák" nem voltak, viszont vettem magamnak egy nagy és szénhidrátban is jó gazdag proteinszeletet, mert utána mindig az éhhalál szokott kerülgetni. Jó is volt a jutalomfalat. :D
  • Reggeli: pont mint tegnap
  • Úszás után: proteincsoki
  • Ebéd: húslevesből pár szem zöldség, 1 csirkemáj, kevés csirkehús és szarvashús (ezek nem látszanak a képen); 2.: sült csirkemell + káposzta-ubi-paprika sali
  • Uzsik: alma, körte, pufirizs, pulykamell, sali
  • Vacsi: vaníliás fehérjés túrókrém saját gyártású "nutellával" - ez már újra BP-en.

Inni: víz, zero cola, pezsgőtabletták, 2 kv + 1, ami félig koffeinmentes

2014. szeptember 22. - HÉTFŐ

  • Edzés előtt: ½ Giant Bar, Speed Serum, kreatin; utána Scitec marhafehérje, szőlőcukor, kreatin
  • Reggeli: paleo bocimuffinok kicsi méretben (2-t később ettem meg, mert tele lettem :o, addigra meg éhes)
  • Ebéd: pulykamell, gomba, cukkini, kuszkusz, light ketchup
  • Uzsi1: kukoricás pufirizs, 1 doboz cottage cheese, kápia paprika
  • Uzsi2: habos áfonyás-túrós sütim, másik, fejlesztés alatt álló receptem
  • Vacsi: mint sz ebéd, csak kuszkusz nélkül

Inni: víz, gyümölcstea, 1 kv + 2 olyan, ami félig koffeinmentes, ittam bcaa-t és g-bombot is

Mai megállapítások: mostanra ment le rólam rendesen az a víz, ami az 1 héttel ez előtti szénhidrát zabálás miatt feljött. Oké, 3 nap után már nem voltam hordó, de most már látszanak a kockáim nyomai úgy, mint a FB borítóképemen. :)
2. megállapítás, hogy a szénhidrátra jól reagálok: a fél Giant Barban van 25 g, ez + a pörgető együtt tényleg pörget. A pulzusom is ezt bizonyította már többedik alkalommal.

2014. szeptember 23. - KEDD
Ma nem ettem edzés előtt, a kedd nem szokott olyan durva lenni...
  • Edzés előtt: Speed Serum kreatinnal
  • Közben: G-bomb + BCAA keveréke (ha már kaja nincs, aminosavak legyenek - jók!)
  • Után: mint tegnap
  • Reggeli: saját gyártmányú sütik
  • Ebéd: pulykamell, brokkoli, cukkini, light ketchup + ami nincs a képen: egy elcseszett, szétesős áfonyás rizsfelfújtam (az íze jó)
  • Uzsi1: 2 habos-túrós sütim + 2 rizses
  • Uzsi2: sali tofuval, tojásokkal, fokhagymás ecettel
  • Este bennmaradtam a teremben versenyre gyakorolni. Nem volt nagy edzés, hengereztem sokat + teszteltünk pár gyakorlatot, ezért megettem 3 kis sütimet előtte, mivel a vacsin kb. 3 órával későbbre jutott, mint általában.
  • Vacsi: mint az ebéd, de csirkével és ketchup nélkül.

Inni: víz, gyümitea, 2 kv, 1 mentes kv, 1 l-karnitines pia

2014. szeptember 24. - SZERDA

  • Edzés előtt: 2 áfonyás rizsfelfújtam (kb. mintha 2 pufirizst ennék, csak finomabb :D) + a szokásos
  • Edzés után: mint tegnap
  • Reggeli: sütiim
  • Ebéd: sali csirkemellel, tökmagolajjal + 3 rizsfelfújt (szóval valójában csirke-rizs, csak más formában  ;))
  • Uzsi: 2 tojáshabos-túrós sütim + 2 rizses
  • Uzsi2: tofus sali + 2 újabb süti tesztelése
  • Vacsi: tökmaglisztes marhafasírt cukkinivel és light ketchuppal

Inni: víz, 2 kv + egy koffeinmentes, 1 gyümitea, 1 gyógytea (nem akarok megfázni!)


2014. szeptember 25. - CSÜTÖRTÖK 

  • Edzés előtt és után pont azok, mint tegnap.
  • Reggeli: sütiim
  • Ebéd: előtte 2 rizses sütim, majd marhafasírtok cukkinivel, padlizsánnal, céklával és light ketchuppal
  • Uzsi1: sütiim
  • Ez után edzettem egyet, illetve gyakorlotam a szombati versenyre. Na most ezzel vagy 2 órán át elvoltam és jól lefáradtam, így uzsira megjutalmaztam magam, meg nem volt kedvem hazamenni kajálni, így vettem. Amúgy edzés előtti "extra" nem volt, közben, a 2. órában már kevertem egy G-bombot a vizembe. Utána shake helyett a jutalom:
  • Uzsi2: proteinszelet, salimix öntettel együtt, fűszeres füstölt sonka
  • Vacsi: ami az ebéd, felturbózva egy kis kuszkusszal.

Inni: víz, 2 kv, 1 gyümitea, 1 monster zero


2014. szeptember 26. - PÉNTEK
Pihenőnap, mert holnap jótékonysági verseny.
  • Reggeli: pár kisebb-nagyobb sütim
  • Tízórai: vaníliás fehérjés, túrós rizs kakaós körtetrutyival
  • Ebéd: csirkemell sült zellerrel, hagymával, kölessel, ketchuppal
  • Uzsik: először megettem a legrégebben sütött sütiim maradékát. Aztán az összes cappuccinosat (ennek felteszem a receptjét). Aztán még pár pufirizst saját gyártmányú kesudiós "nutellával". (kesu, törökmogyi, eritrit, kakaó, víz turmixolva)
  • Versenyek előtti nap hajlamos vagyok magam halálra zabálni. Mondjuk az utóbbi időben már nem annyira. Ma csak épp picit eztem többet a szükségletemnél még így is, hogy du. felzabáltam az összes sütimaradékom.
  • Vacsi: csirke, sali, durumtészta, tökmagolaj, fokhagymás ecet

A holnapi versenyre felesleges is lett volna magam szénhidráttal teletömni, hiszen főleg az erőről fog szólni, az állóképességi rész 20 perc, nem egy félmaraton, hogy annyira tölteni kéne. Majd ha kell, segít előtte a Giant Bar.

Inni: víz, 3 kv, 1 gyümitea, 1 l-karnitines ital, zero cola és apenta cola light, amit teszteltem, de nem az igazi. Azért meg fogom inni.


2014. szeptember 27. - SZOMBAT
Verseny nap, így igazán étkezésekre nem tudom felosztani.
  • Reggelire fehérjés rizst ettem almával és saját "nutellával". Ez ilyen tejberizs szerű. Azért nem zab, mert attól nagyobb mennyiségben puffadok. Meg mert most rizs evős kedvem van. :))
  • Verseny előtt kb. 1 órával ettem egy Giant Bart, később ittam egy War Machine-t (utolsó adagom a legerősebb pörgetőmből) BCAA-val.
  • Verseny közben izotóniás italt ittam, amit ott kaptunk + vizet.
  • 2 versenyszám után ettem 1 proteincsokit.
  • A 3. után megittam a fehérjémet, amit magammal vittem.
  • Utána következett az 1 mérföld burpee, amiből csapatban ⅓ mérföldet csináltam. Nem voltam éhes, nem ettem már előtte. Megittam a 2. izotóniás italt + 1 FireWorksöt, amit szintén ott adtak.
  • Aztán közben az utolsó pihenőmben még egy G-Bombot (glutamin) ittam.
  • Mikor lement a pulzusom és kb. helyreálltam és megéheztem, megettem a magammal vitt csirkés-babos salátám, meg egy finom proteinszeletet desszertként.
  • Utána még elvoltam ott egy ideig, majd hazafele megettem a másik málnás fehérjecsokit, amit itt nyertem és az egyik kedvencem. :D
  • A vacsorán sokat gondolkodtam, mi legyen, pl. rendeljek Don Pepe lenmagos tésztás pizzát az összes extra húsos feltéttel, aztán rájöttem, hogy csak vmi jó nagy fehérjebomba kell és ehhez tök király dolgok vannak a hűtőmben: volt vékony fűszeres sonka maradék, sok csirkemell kocka, tojások, krémfehérsajt maradéka, hagyma darab, zeller.. Nos ezeket összesütöttem jól megfűszereztem és kb. ½ fejnyi jégsalira borítottam. K*rva jó lett, ennél jobb vacsit nem is kívánhattam volna. Hatalmas "maradékbecsinált". :))) Vagy 800 kcal volt a menü, mert sok hús és sajt volt, ami nem zsírszegény, de ez most nagyon kellett. :D Az új kedvenc kajám!

Innivalók: víz, izotóniás italok, colám maradéka (light), hideg vízben oldható gyümitea, 1 koffeinmentes kv este (csak mert hiányzott az íz)

2014.09.28. - VASÁRNAP
Verseny utáni pihenőnap. És most nem ettem össze mindent. :) A túlzott túlkajálás (még ha tiszta kaja is), már nem feltétlen segíti a regenerálódást... Inkább nehezíti, mert terheli a gyomrot. Na meg a sok szénhidrát sok vizet köt meg és nem akartam még 1x hordó lenni egy hétig, mint múltkor.
  • Reggeli: zabkása kókuszluszttel, útifű maghéjjal, túróval, fehérjével és kakaóval, fahéjjal megszórva
  • Tízórai: mint a tegnapi vacsi (nyamiii) csak  zeller nélkül, trappistával és kisebb adagban + 1 fehérjeturmix, amibe egy kis fagyasztott fehérepret is belemixeltem (saját termés :))
  • Ebéd: tonhalas babos sali
  • Uzsi: gesztenyelisztes palák túrós krémekkel (almás, citromos, csokis-fehérjés)
  • Vacsi: mint a tízórai, csak itt teljes kiőrlésű tésztát is sütöttem a tojásos cuccba. Viszont hagymát és sajtot nem.
Inni: víz, 1 monster zero, 1 cola zero, 1 gyümitea, bcaa, 3 kv

Jól belejöttem a naplózásba, lesz még ilyen bejegyzés.