FitnessBlogger program: Vivi - 2. hét

Nemrég értem haza edzésről, egy kicsit hosszúra sikeredett (2 óra). Letudtam egyszerre az alsótest és a cardio edzést. Mimi pontosan olyan edzésterveket állít össze számomra, ami teljesen lefáraszt. A nap felfedezése pedig az volt, hogy a guggolásokhoz lassan nem lesz elég „csak” a 10kg-os rúd. Ez adott egy újabb löketet.

Minden edzésem úgy telik, hogy a lehető legjobbat kihozzam magamból. Nincs trécselés, nincsenek hosszabb pihenők, nincs telefon, nincs semmi, csak én, a súlyok és a gyakorlatok. 

Az étrend folyamatos leírásától kicsit féltem az elején. De rájöttem, hogy nagyon is nagy jelentősége van ennek a későbbiek folyamán

Az edzések során egyre körvonalazódnak bennem a céljaim, mit is szeretnék elérni. Jövő héten Mimivel átbeszéljük a következő hetek étrendjét. Kíváncsian várom, mert ez kicsit más lesz mint eddig, ez itt már kőkemény számolás lesz. ☺ És ez új, amit be kell vezetnem az életmódomba. 

Legutóbbi közös edzésen Mimi elég brutál gyakorlatokat csináltatott velem, mondanom se kell, hogy a végén igencsak kapkodtam a levegőt. Nem bántam, sőt már vártam az ilyen edzést. Rájöttem, hogy türelmesnek kell lennem, így még magamon nem sok változást látok, de a befektetett energia meg fogja hozni az gyümölcsét, tudom. ☺