FitnessBlogger program: Vivi - 1. hét

Már túl vagyok 2 közös edzésen és 2 súlyzós edzésen. A hét kicsit nehezen indult, lelkileg kicsit megviselt voltam és kedvem is rossz volt. De a 2. közös edzésen levezettem a feszültséget és adott egy jó adag energiát.

A közös edzéseken voltak olyan dolgok, amiket már ismertem, és voltak újdonságok is. Egy-két esetben előfordult, hogy nem jól alkalmazom a technikát, de mióta Mimi megmutatta, biztosabb vagyok magamban. Guggolásra, hogy ne dőljek hátra mutatott egy jó trükköt, amit szintén bele fogok csempészni az edzésekbe, mert úgy érzem szükség van rá, hogy minél tökéletesebb legyen. Mellesleg eddig keretben guggoltam, hála Miminek eljött az új korszak: keret nélkül rúddal fogom tovább csinálni.
Borzasztó nagy különbség van a kettő között. Az izomlázat az edzés utáni nap nem éreztem, na de azután…húúhúú.. ☺ És azóta is tart. Az edzéstervek jól felépítettek és a legjobb, hogy 1- 1,5 óra alatt végzek. Sok helyen olvastam, hogy ennél többre nincs is szükség, ezt az időt végig kell hajtani. Adott volt minden, így nem volt megállás. Régebben néhányszor 2 órát is eltöltöttem, felesleges volt, úgy látszik ennek is vége.

Amivel kicsit bajban vagyok/leszek, azaz étkezés. Próbálok oda figyelni teljes mértékben, de néha iszonyat vágyam lesz valami édesség iránt és előfordul, hogy időben is elcsúszom az evéssel. Időközben bevásároltam stevia; zabpehely; kókuszolaj; Oliva olaj; lenmag és egyéb dolgokból. Szerintem ez lesz a legnagyobb feladat számomra, hogy átalakítsam az étkezésemet, amit eddig is alakítgattam valamilyen szinten, de még mindig nem a legjobb.

Kicsit kritikus is vagyok magammal szemben, ezért lemértem magam, lejegyzeteltem az adatokat, valamint fotót is készítettem magamról, hogy lássam hova fejlődök.

Ma volt a szülinapom, őszintén leszek megettem 2 (kis)gömb fagylaltot, ennek örömére holnap kardióval kezdem a napot! Ámen! ☺